FANDOM

TOE Poster

Plakat wystawy

Wystawa Skarbów Egiptu- to podróżujące eksponaty egipskie z Muzeum Brytyjskiego.

HistoriaEdytuj

Victor poprosił pana Sweeta, aby skontaktował się ze swoim przyjacielem, Gustavem Ziestackiem, by wystawa odbyła się w ich szkole. Victor poprosił zespół studentów, by oczyścili bibliotekę Frobisherów i pracowali, aby wygrać przetarg na wystawę. Po ciężkiej pracy, szkoła wygrała przetarg i Jasper Choudhary został zatrudniony na stanowisku kuratora. Trudy opuściła pozycję opiekunki w Domu Anubisa dla pracy z Jasperem. Wystawa odegrała ważną rolę w sezonie drugim.

Vera ukradła dzwon woła z wystawy w celu zakończenia zadania związanego z pieśnią Hathor, po czym chciała obwinić za to Sibunę. Celowo zostawiła go u Fabiana, by został posądzony o kradzież, lecz Sibunie udało się potajemnie zwrócić dzwon po zakończeniu zadania.

W finale drugiego sezonu okazało się, że replika Maski Anubisa na wystawie była prawdziwą maską. W tym odcinku, wystawa w Bibliotece Frobisherów dobiegła końca. Korona Zapomnianego Władcy została zniszczona przez Eddiego, kiedy wygnał Senkharę.

EksponatyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki