FANDOM

Randka+wige
Walfie (Wilow / Alfie) to jeden z miłosnych związków serialu Tajemnice domu Anubisa.

HistoriaEdytuj

Sezon 3Edytuj

Na początku Alfie był z Amber a Willow była zakochana w Jerome. Ale gdy Amber wyjechała do Szkoły Mody Alfie zaczął coś czuć do Willow. Więc gdy Jerome zapytał się Alfie'go czy ma wybrać Marę czy Willow chłopak napierał żeby wybrał Marę. Jerome posłuchał Alfie'go i wybrał Marę. Później Walfie zaczął chodzić na randki i w końcu zostali parą. Sytuacja stała się skomplikowana kiedy Alfie stał się grzesznikiem gniewu. Zerwał z Willow powiedział jej, że jest pchlarą i na jej oczach zaczął się przystawiać do Mary i Joy. Kiedy stał się już normalny przeprosił Willow i w prezencie adoptował dla niej Victora (jeża) para się przeprosiła i na końcu sezonu się pocałowała.

Kamienny Dotyk RaEdytuj

U Walfie wszystko się układa tylko jest mały problem Willow zabrakło punktów do zaliczenia i to uniemożliwi jej pójście na studia z Alfie'm. Alfie jako dobry chłopak chce pomóc Willow (dowiedział się od Cassie). Więc po tym jak znalazł medalion, który był potrzebny do zaliczenia dał go Willow nie wiedząc ,że jest potrzebny do zagadki. W dniu rozdania świadectwo pocałowali się gdy Alfie szedł powstrzymać z Sibuną Sophię. Na koniec filmu po pożegnaniu Victora widać jak ze sobą tańczyli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki