FANDOM

Trudy Rehman

Trudi
Informacje
Płeć kobieta
Wiek ok.30
Kolor włosów czarno-czerwony
Kolor oczu brązowe
Zawód opiekunka/Asystentka kuratora wystawy
Rodzina i przyjaciele
Przyjaciele wszyscy w domu Anubisa
Związki Jasper Choudhary
Wrogowie Vera Devenish
Produkcja
Debiut House of Secrets
Aktor Mina Anwar
Dubbing Anna Apostolakis
Trudy Rehmann - jest asystentem kuratora wystawy "Skarby Egiptu". Była opiekunką w Domu Anubisa. Trudy została zastąpiona przez Verę, aby pomóc Jasperowi z wystawą. Trudy jest kochającą, opiekuńczą osobą.

HistoriaEdytujEdytuj

Sezon 1Edytuj

Kiedy Nina po raz pierwszy przybyła do Domu Anubisa, Trudy dała jej ciepłe powitanie. Oprócz Fabiana i Sary tylko ona była dla niej miła. Jest ogólnie miła dla wszystkich.

Sibuna chciała wtajemniczyć Trudy. Podczas poszukiwań elementów Amber zobaczyła czarnego, wypchanego kota w piwnicy. Była zdruzgotana i poskarżyła się Trudy. Opiekunka pocieszała ją. Nagle przyszedł Victor. Wszyscy poszli zobaczyć kota. Okazał się żywy. W jadalni gdy Victor tłumaczył historię z kotem Trudy powiedziała , żeby sprawdzić jeszcze raz. Victor się oburzył. Z tego powodu Victor zwolnił ją, ale gdy tata Micka przyszedł i zagroził odebraniem syna ze szkoły, Victor w końcu zdjął kamery, którymi obserwował uczniów, i ponownie zatrudnił Trudy.

Trudy najprawdopodobniej nie pomaga Sibunie z powodu wypadku ze zwolnieniem.

Pokazuje sporo emocji, a także pomaga uczniom jak najwięcej się da, nawet z małymi problemami.

Sezon 2Edytuj

W drugim sezonie, Trudy staje się asystentem kuratora wystawy "Skarby Egiptu". Choć wciąż jest obecna na terenie kampusu, a obowiązki jako opiekunki zostały przejęte przez Verę Devenish.

Trudy zobaczyła Jaspera rozmawiającego ze Zbieraczem i stała się podejrzliwa. Podejrzewała także Verę. Trudy znalezła dowody, że Vera ukradła Dzwon Woła z biblioteki - odkryła łańcuch z dzwonu, a następnie znalazła kawałek swetra Very. Gdy tylko Trudy zbliżyła się do prawdy o Verze, została porwana. Nastąpiło to w odcinku House of Snoops.

Nie miała dużej roli w finale sezonu 2. Jest możliwe, że jest z powrotem na służbie.

Wydaje się, że zakochała się w ojcu chrzestnym Fabiana, Jasperze.

Sezon 3Edytuj

Trudi wróci do  Domu Anubisa . Dalej będzie  wypełniała swoje obowiązki. Zauroczy się również w Victorze, z którym pójdzie na randkę.  Nie będzie to jednak zwykła  randka, gdyż tak naprawdę  Victor nie żywi uczuć do Trudi tylko celowo planuje spotkanie , by  spytać się o zaginioną paczkę z bransoletką . Ostatecznie nie ma między nimi niczego więcej, niż współpracuy zawodowej . 

RelacjeEdytuj

Jasper ChoudharyEdytuj

Trudy i Jasper pracują razem na wystawie. Wydaje się, że przyjaźń rozkwitła między nimi. Jasper pracował z Jerome, by uwolnić Trudy. (zobacz: Trasper)

Victor Rodenmaar Jr.Edytuj

W pierwszym sezonie Trudy i Victor dobrze się dogadywali. Victor nawet się jej podobał. Jednak gdy do szkoły przyszła Vera, aby zająć jej miejsce opiekunki, Trudy zaczęła być zazdrosna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki