FANDOM

The Secret Society
Tajemnicze Zgromadzenie
- to grupa dorosłych, którzy spotykają się aby odkryć starożytne zagadki i w zamian uzyskać nieśmiertelność w oparciu o mitycznego boga Anubisa. Przez grupę zniknęła Joy i razem z Sibuną rywalizują w szczególności w Sezonie 1. Oryginalny założycielem jest ojciec Victora, Victor Rodenmaar Sr.. Kiedy zmarł jego syn przejął Zgromadzenie i został jego liderem. Tajemnicze Zgromadzenie ma dwóch potencjalnych wrogów Rufusa Zeno i Sibunę. Rufus był niegdyś członkiem tego klubu lecz chciał wszystkim zawładnąć więc odszedł. Grupa próbuje także stworzyć eliksir życia, które da im nieśmiertelność. Lecz prawdziwe znacznie tego opiera się na zasadzie życie za życie. Na każdego dorosłego przypada jeden nastolatek z domu Anubisa. Dorosłym uświadomił to dopiero Rufus.

W finale pierwszego sezonu, Fabian wylewa prawdziwy eliksir i zastępuje go fałszywym. Victor zdenerwował się i był zły ale w sezonie 2 nadal próbował odzyskać recepturę.

W sezonie drugim odeszli wszyscy członkowie oprócz Victora, który za wszelką cenę próbuje odzyskać eliksir życia. Ostatnim składnikiem okazują się być Łzy Złota, które znajdują się w Maska Anubisa. Gdy Maska jest noszona z trzecim okiem z jej oczu wypływają wspomniany składnik eliksiru. Viktor okazał się jednak na tyle dobry, że ostatnią łzę podarował Joy ratując jej życie. Tracąc całą nadzieję Victor wraca do swojego gabinetu, gdzie w pierścieniu swojego ojca odnajduje ostatnią Łzę Złota.

Członkowie Edytuj

Pierwotni członkowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Rufus Zeno był pierwotnym członkiem lecz odszedł i został nazwany zdrajcą.
  • Ojciec Joy prawdopodobnie dołączył do Tajemniczego Zgromadzenia dlatego, że jego córka była uważana za Wybraną.

Galeria Edytuj

Cały artykuł Tajemnicze Zgromadzenie/Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki