FANDOM

Lesibuna

Oryginalna Sibuna

Sibuna sezon 3

Sibuna w sezonie trzecim

Sibuna jest stowarzyszeniem założonych przez trójkę uczniów z Domu Anubisa: Ninę Martin, Fabiana Ruttera i Amber Millington. Większość osób zastanawia się, co oznacza nazwa klubu - jest to "Anubis" napisany wspak.

HistoriaEdytuj

Celem zespołu jest rozwiązywanie zagadek w domu, gdzie mieszkają na czas nauki. Za dnia zastanawiają się nad odnalezionymi wskazówkami, zaś w nocy wyruszają na kolejne poszukiwania, np. do piwnicy. Założycielami są trójka wymienionych wcześniej uczniów. Na pomysł ten wpadła Amber, która wtedy była nową osobą wtajemniczoną w sekrety domu. Rytuał przyjęcia wykonali przy wypalonym drzewie, które znajduje się w pobliskim lesie. Czwartą osobą, która dołączyła do "Sibuny" jest Patricia Williamson. Doszła do nich, gdy obie zagadki (zniknięcie Joy i tajemnicze elementy) się ze sobą związały. Następie dołączył Alfie Lewis jakiś czas po przypadkowym wypiciu eliksiru życia (a właściwie ziół, gdyż pomylili mikstury). Chłopak wściekł się, ponieważ przez pomyłkę kumpli mógł umrzeć. Jerome Clarke, nieświadom powagi sytuacji, nawiązał współpracę z Rufusem Zeno, który płacił mu duże pieniądze. Gdy poznał prawdę, sam poprosił o dołączenie do grupy, ale w drugim sezonie nie jest traktowany za członka grupy.

Rytuał przyjęcia do klubu jest prosty: wystarczy wrzucić do ognia w wypalonym drzewie swoją najcenniejszą rzecz materialą, a następnie złożyć przysięgę. Oprócz członków, "Sibuna" ma także sojuszników, którzy nie należą jednak do nich. Jednym z nich jest Ade Rutter, wujek Fabiana. Mężczyzna pomagał Ninie i swojemu bratankowi. M.in. dał im książkę z mitami egipskimi oraz wyjaśnił, że odnalezione rolki, to wałki od fonogramu, za pomocą którego odsłuchali nagrania małej Sarah. W zagadce dużą rolę odegrała Joy, która pod koniec serii potajemnie komunikowała się z Patricią. Ostatnim pomocnikiem jest Sarah Frobisher-Smythe. Nina odwiedzała ją w domu opieki i otrzymywała wskazówki. "Sibuna" ma jednak swoich wrogów. Np. Tajemnicze Zgromadzenie i Rufus Zeno, którzy również poszukują kielicha Ankh i Maski Anubisa.

CzłonkowieEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

SojusznicyEdytuj

* - mieszkańcy Domu Anubisa byli zaangażowani w sezonową tajemnicę, ale nie zostało potwierdzone, że są częścią Sibuny.

WrogowieEdytuj

Artefakty znalezione i chronioneEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

The Touchstone Of RaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki