FANDOM

Poppy Clarke

Poppy.png
Informacje
Płeć Kobieta
Wiek 12 lat*
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Zielony
Zawód Uczeń
Pseudonim Poopy
Rodzina i przyjaciele
Rodzina Jerome Clarke (brat)
Joan Clarke (matka)
John Clarke (ojciec)
Przyjaciele Mara Jaffray
Produkcja
Debiut House of Hello
Aktor Frances Encell
Oddaj to, Młotku!

Poppy Clarke to poboczna bohaterka serialu Tajemnice domu Anubisa, która pojawiła się sezonie drugim. Jest siostrą Jerome'a i przyjaciółką Mary.

HistoriaEdytuj

W sezonie drugim rozpoczęła naukę w rejonie Domu Anubisa, ku początkowemu niezadowoleniu brata, który wtedy trochę bał się jej szantaży i ciągle chodził po szkole w kamuflażu. Później, dziewczyna wraz z Marą i Jeromem starają się odnaleźć ojca Johna.

Kiedy podczas klątwy Alfie miał dziewięć lat, Nina na jakiś czas zatrudniła ją do bycia opiekunką, ale Alfie uciekł i przemienił się w niemowlaka..

Na początku trzeciego sezonu dowiadujemy się, że Poppy postanowiła zostać przy ojcu, aby nadrobić stracony czas. Poppy nie wróci w tym sezonie.

WyglądEdytuj

Poppy to wysoka jak na swój wiek dziewczyna, z długimi blond włosami i zielonymi oczami. Jej szkolny mundurek składał się z ciemnej spódniczki i białej koszuli z czerwonym krawatem, na którą ubierała szary sweter, a na niego czasami bordową marynarkę.

Osobowość i cechy charakteruEdytuj

Poppy bardzo wdała się w braciszka. Podobnie jak on, potrafi manipulować ludźmi. Czasami jest też wredna, np. powiesiła na ścianie w korytarzu szkolnym plakat z Jeromem w sukience. Jednak w głębi serca jest dość strachliwym dzieckiem. Można to zauważyć, kiedy dowiaduje się o swoim ojcu, Johnie. Wraz z bratem stara się go odnaleźć.

Relacje z innymiEdytuj

Jerome ClarkeEdytuj

(urodziny Poppy-obecnie, brat)

Sister and brother.jpg

Poppy i Jerome

Jerome to starszy brat Poppy. Poppy na początku szantażowała brata. Kiedy zobaczyła na stronie szkoły, że John Clarke (ich ojciec) uczył się w Domu Anubisa, próbowała go odnaleźć. Dzięki pomocy Mary, Jerome zgodził się wynająć detektywa. Gdy dowiedział się, że jego ojciec jest w więzieniu, nie chciał nic mówić Poppy, żeby ją chronić. Jerome i Poppy razem odwiedzali ojca w więzieniu. Na koniec sezonu John wyszedł z więźnia i odwiedził dzieci na imprezie w Domu Anubisa.
Zobacz: Joppy

Mara JaffrayEdytuj

(2012-2013, dobra przyjaciółka)

Moppy.png

Poppy i Mara

Mara pomagała Poppy w znalezieniu ojca. Poprosiła Jerome'a, aby ten zatrudnił detektywa do znalezienia rodzica. Mara wspierała ją podczas rozprawy o szybsze zwolnienie ojca z więzienia. Dzięki temu zostały dobrymi przyjaciółkami.
Zobacz: Moppy

CiekawostkiEdytuj

  • Jest o cztery lata młodsza od brata i jest w 8 klasie.
  • Poppy dowiedziała się o klejnocie, który poszukiwał Jerome, od Mary.
  • Poppy ma strach przed wystąpieniami publicznymi.
  • Jej najlepszą przyjaciółką jest Mara.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki