FANDOM

Peddie

Patricia i Eddie całują się

Peddie (Patricia/Eddie) jest nazwą jednego z przyjacielskich/miłosnych związków w serialu Tajemnice domu Anubisa, między Patricią Williamson a Eddiem Millerem.

HistoriaEdytuj

Sezon 2Edytuj

Gdy w 2 sezonie Eddie przyjechał do Domu Anubisa, to właśnie pierwszą spotkał Patricię. Na początku ich relacje nie były zbyt dobre. Cały czas drażnili się i dokuczali sobie. Nawet na Dzień Osła rzucali do siebie marchewką. Za kare musieli pomóc Joy organizować maskaradę i gdy Patricia poprawiała kokardę, Eddie specjalnie potrząsł drabiną i Patricia spadła na jego ręce. Ona powiedziała, żeby ją puścił, a on to zrobił (dosłownie). Na maskaradzie Edison założył się z Jeromem, że Eddie zatańczy z Patricią. Miller wygrał zakład i tańczył z dziewczyną, a ona mu później powiedziała, że (bardzo rzadko) jest do zniesienia. Na drugi dzień Patricia się dowiedziała o owym zakładzie i na śniadaniu wylała Eddiemu dzbanek mleka na głowę, a w szkole dała mu robaki w czekoladzie z Francji, ale on wiedział, że to robaki, bo umiał francuski i rozdał je całej szkole.

Następnie Patricia się dowiedziała, że ojciec Eddiego to dyrektor szkoły. Dziewczyna obiecała, że nikomu nie powie. Gdy Patricia straciła wzrok, prawie się pocałowali. Następnie Eddie próbował powiedzieć dziewczynie, że ją lubi, ale ona się za każdym razem wkurzała. Później, gdy Patricia straciła głos przez klątwę, Eddie przyszedł do jej pokoju i powiedział jej (ostatni raz), że on ją lubi, ale ona nie mogła powiedzieć swoich uczuć do niego, więc go pocałowała i wtedy zostali parą.

Patricia zaprosiła Eddiego na randkę, ale gdy dziewczyna przygotowywała się w łazience, ktoś ją zamknął, a Eddie czekał na nią z kwiatami i czekoladkami. Gdy Eddie stracił cierpliwość do Patricii, poszedł do swojego pokoju jedząc czekoladki. Po 3 godzinach Mara znalazła Patricię w łazience i dziewczyna pobiegła do pokoju Eddiego, gdzie mówi chłopakowi, że ktoś ją zamknął i przeprasza go, ale on mówi, że z nimi koniec. Mimo to Eddie w końcu wybaczył Patricii.

W między czasie do Domu Anubisa przyjeżdża bliźniaczka Patricii - Piper. Eddie, który nie wiedział wcześniej o istnieniu Piper, całuje ją myśląc, że daje buziaka Patricii. Chłopak źle czuje się z tym, co zrobił, mimo że to nie była do końca jego wina. W końcu w gabinecie dyrektora rozmawia z Patricią na temat pocałunku. Mówią również o panu Sweecie. Eddie prosi Patricię, by wiadomość o tożsamości chłopaka nie rozniosła się, dziewczyna siadając na biurku dyrektora włącza przycisk, przez który ich rozmowę słyszy cała szkoła. Wszyscy dowiadują się o ojcostwie Sweeta. Eddie jest zły na Williamson - myśli, że to zemsta za pocałowanie jej siostry. Oboje godzą się jednak i zaczynają wszystko od nowa, od intrygującej randki w bibliotece. Niedługo potem wychodzi na jaw, że Eddie jest Osirionem Niny. Pod koniec 2 sezonu Eddie i Patricia to para.

Sezon 3Edytuj

Na początku 3 sezonu dowiadujemy się, że Patricia zerwała z Eddiem z niewiadomych powodów[1] w czasie wakacji, które spędzali razem w Ameryce u Eddiego. Patricia jest bardzo zazdrosna o przyjaźń Eddiego i KT. W połowie sezonu dowiaduję się od KT, że ta nic nie czuje do Eddiego i stara się pomóc buntowniczce go odzyskać. Gdy KT pyta Eddiego, czy coś do Patricii nadal czuje, ten źle rozumiejąc pytanie i sądząc, że KT mówi o sobie odpowiada, iż chce się z nią tylko przyjaźnić. Dziewczyny wpadają na pomysł wzbudzenia zazdrości w chłopaku, dlatego Patricia umawia się z Jeromem.

Dziewczyna chce mu w końcu wszystko wytłumaczyć, jednak przerywa im to nowe odkrycie Sibuny. Umawiają się więc na później w salonie. Gdy Patricia czeka na Eddiego w salonie, Victor kradnie jej telefon i wysyła SMS'a do chłopaka, że spotkanie odbędzie się w krypcie Frobisher-Smythe'a, gdzie go zamyka. Sfrustrowana Patricia żali się KT i Alfiemu. Nadal widać u niej przejawy zazdrości, gdy KT proponuje zadzwonić do chłopaka czy przypadkiem coś się nie stało. W tym czasie w krypcie ktoś kradnie telefon Eddiego, więc chłopak nie może się z nikim skontaktować i poprosić o pomoc. Miewa tam wizję, w której widzi jak Frobisher-Smythe porywa Patricię i siłą wpycha do sarkofagu. Mocno odzywa się w nim uczucie, którym darzy Patricię i za wszelką cenę próbuje się wydostać, aby ją uratować. Udaje mu się wyjść przez okno i biegnie do szkoły, gdzie spotyka dziewczynę, która jest na niego zła, że ja wystawił. Po chwilowej kłótni, w której chłopak stara się jej wszystko wytłumaczyć, mając dość wrzasków Patricii, całuje ją i oboje sobie wybaczają.

CiekawostkiEdytuj

  • Inna nazwa tego związku to Edtricia, Edicia, Patreddie i Patie.
  • Oboje mają ten sam gust muzyczny.
  • Mają podobne osobowości.
  • Patricia całowała się z Eddiem. Był to jej pierwszy pocałunek.

PrzypisyEdytuj

  1. Jade Ramsey potwierdziła, że w czasie wakacji Patricia wystraszyła się byciem w związku, gdyż jeszcze nie była w takiej sytuacji, więc rzuciła Eddiego, ale później żałowała tego.

Zobacz teżEdytuj

Pairingi
Główne pairingi
AmfieFabinaJabianJaraJeroyMabianMickberMickraPeddieWalfieWillome
Poboczne pairingi
AddieAlbianAlddieAlfickAmaraAmoyAmsonBatriciaCerinDerinEdiaEdromeErddieFabiciaFamberFeddieFeromeGilberJabinaJamberJarillowJeddieJelfieJerinaJinaJollowJoppyJoyfieJoytriciaKabianKalfieKatriciaKeddieKillowKobertKoyMalfieMarillowMarilloyMatriciaMayMeddieMickbianMicktriciaMinaMoppyMoyNalfieNamberNaraNarahNeddiePalfiePamberPasonPatrinaPatromePifiePiptriciaTrasperTrutorVarahVictelynVicteraVillowVorbierreWabianWalfieWamberWatriciaWeddieWilloline
Realne pairingi
AlexelyBalexBasieBradeBralexBrathaliaEugadeEugeanaJadekelyJasieJobbyKlarexKlasieTalex

Więcej z Fandomu

Losowa wiki