FANDOM

Patrina (Patricia/Nina) jest nazwą jednego z przyjacielskich związków w Domu Anubisa.

Patricia i Nina... historia ich przyjaźni jest bardzo skomplikowana. Dlaczego? Gdy Nina Marti
180px-Patrina

Patricia&Nina

n przybyła Domu Anubisa, akurat w tym samym czasie zaginęła Joy, najlepsza przyjaciółka Patricii. Nastolatka popadła w obesję odnalezienia jej, a główną podejrzaną była Amerykanka. Próbowała jej uprzykrzyć życia na prawie każdym kroku. Zamknęła ją w piwnicy pod pretekstem inicjacji, oblała wodą podczas obiadu i ciągle mówiła jej, że w końcu pozna prawdę i dowie się, co Nina tu naprawdę robi. Po kilku odcinkach drogi "Sibuny" i Patricii krzyżują się. Grupa, a dokładniej panna Martin jest posiadaczką Oka Horusa - medalionu, który jest niezbędny w poszukiwaniach skarbu. Rufus Zeno, który przedstawił sie Patricii jako prywatny detektyw, kazał jej zdobyć medalion. Obie nastolatki w drodze na spotkanie z Zeno są świadkami jego porwania przez Victora. Gdy Patricia dołączyła do "Sibuny", jej relacje z Niną znacznie się poprawiły, gdyż nie ma ona nic wspólnego z porwaniem Joy. Obecnie są bliskimi,a może nawet najlepszymi przyjaciółkami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki