FANDOM

Eddie

Osirian Niny - Eddie

Każdy Wybraniec ma swojego odpowiednika, jak yin i yang, którym jest Osirian. Są oni całkowitym przeciwieństwem siebie (osobowość, płeć, itp.). Osirian opiera się na egipskim bogu Ozyrysie.

Rufus Zeno był Osirianem Sary Frobisher-Smythe, a Osirianem Niny był Eddie Miller.

Paradoksalnie, pomimo że Osirian pragnie chronić Wybrańca, nie mogą być ze sobą. Zostało to odkryte w sezonie trzecim, gdy Nina nie wróciła do domu Anubisa, ponieważ "złe rzeczy mogą się zdarzyć", gdy przebywa blisko Eddiego.

Fabian RutterEdytuj

Kiedy Senkhara próbowała znaleźć Osiriana, pomyślała, że jest nim Fabian, bo zawsze chroni Ninę. Później okazuje się, że Osirianem Niny jest Eddie.

Eddie MillerEdytuj

W finale drugiego sezonu okazuje się, że Eddie jest Osirianem Niny. Kiedy Senkhara odwiedziła Fabiana podczas snu, Eddie obudził się i okazało się, że mógł ją zobaczyć, mimo że nie miał znaku. Później chłopak wiedział, że Nina potrzebuje pomocy, bo była w tarapatach, więc pobiegł do biblioteki, aby ją uratować. Słyszany głos mówił mu, co ma robić, by pokonać Senkharę. Ostatecznie stracił moc Osiriana, by ratować świat.

Rufus ZenoEdytuj

Sarah Frobisher-Smythe, która była Wybraną, musiała również mieć Osiriana. W sezonie drugim okazuje się, że był nim Rufus Zeno, lecz władza uderzyła mu do głowy i wkroczył na ścieżkę zła.

Moce i umiejętnościEdytuj

Eddie el osiris

Eddie pozbywa się Senkhary z ciała Niny

  • Mediumizm: Eddie widział Senkharę we śnie.
  • Wygnanie duchów: Kiedy Senkhara przejęła ciało Niny, by dostać się w zaświaty, Eddie intonował zaklęcie, wygnał i pokonał wiedźmę jej własną koroną.
  • Głos doradczy: Głos w głowie Eddiego powiedział mu, jak pozbyć się Senkhary.
  • Oko Horusa: Podobnie jak Nina, Eddie może używać medalionu.
  • Wizje: Podobnie jak Nina, Eddie często miewa wizje. Ponieważ Wybrana opuściła dom Anubisa, budynek ten przekazuje Eddiemu informacje, pokazując mu przyszłość. Chłopak nie może tego kontrolować, choć w rzadkich przypadkach udaje mu się wymusić wizje.
  • Berło Osiriana: Eddie potrafi złożyć Berło Osiriana.
  • Piramida Ra: W filmie Kamienny Dotyk Ra, aby uratować świat, Eddie dotknął piramidę i stracił uprawnienia Osiriana.
  • Złożenie Kielicha Ankh: Jako, że Osirian dzieli wiele umiejętności z Wcieleniem, istnieje możliwość, że oboje są zdolni złożyć Kielich Ankh z siedmiu części w jedną całość.
  • Maska Anubisa: Jako, że Osirian posiada wiele podobnych uprawnień, co Wybrana, jest szansa na to, że Osirian jest godny noszenia Maski Anubisa, i jest zdolny wykorzystać ją, żeby zdobyć życie wieczne i stać się bogiem w życiu pośmiertnym.

CiekawostkiEdytuj

  • Wszyscy znani Osirianie są płci męskiej. Nieznana jest żadna kobieta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki