FANDOM

Nina Martin

Nina
Informacje
Płeć Kobieta
Wiek 18 lat
Kolor włosów Brudny blond
Kolor oczu Niebieskozielony
Zawód Uczeń
Pseudonim Wybrana
Rodzina i przyjaciele
Rodzina Evelyn Martin (babcia)
Rodzice (nie żyją)
Przyjaciele Fabian Rutter
Eddie Miller
Patricia Williamson
Jerome Clarke
Alfie Lewis
Amber Millington
Joy Mercer
Mara Jaffray
Mick Campbell
Związki Fabian Rutter (ex-chłopak)
Wrogowie Rufus Zeno
Senkhara
Victor Rodenmaar Junior
Produkcja
Debiut House of Secrets
Aktor Nathalia Ramos
Dubbing Laura Samojłowicz
Jestem Nina. Przyjechałam ze Stanów.

Nina Martin to główna bohaterka serialu Tajemnice domu Anubisa od sezonu pierwszego do sezonu drugiego, znana też jako Wybrana. Urodziła i wychowała się w USA. Jej rodzice zginęli w wypadku samochodowym i zaczęła mieszkać z babcią. Później przeprowadziła się do szkoły z internatem w Anglii i zamieszkała w domu Anubisa. Eddie Miller jest jej Osirionem.

HistoriaEdytuj

Gdy Nina była młodą dziewczyną, jej rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Wkrótce zamieszkała wraz z babcią w Ameryce. Otrzymała stypendium domu Anubisa w Anglii, prawdopodobnie dlatego, że jest dobrą uczennicą, co widać to wiele razy. Najpierw dzieliła pokój z Patricią Williamson, jednak ta nieustannie zastraszała ją, ponieważ myślała, że to właśnie Nina spowodowała, że jej najlepsza przyjaciółka zniknęła. W późniejszych odcinkach jej nową współlokatorką jest Amber Millington, która walczyła z Marą o Micka i nie była w stanie dalej dzielić z nią pokój. Ostatecznie godzi się z Patricią.

Nina posiada naszyjnik znany jako Oko Horusa. Jest także pierwotnym członkiem Sibuny, razem z Fabianem, w którym się podkochuje, i Amber. W ostatnim odcinku Nina okazuje się być wybrańcem, a nie Joy, jak początkowo sądzono. Bycie Wybraną oznacza, że Nina pochodzi od Amneris, postaci w mitologii egipskiej. Oznacza to również, że jest jedynym, który może złożyć Kielich Ankh raz na dwadzieścia pięć lat. Legenda o kielichu stwierdziła również, że Wybraniec miał się narodzić w siódmej godzinie, siódmego dnia i siódmego miesiąca. Zarówno Nina i Joy urodziły się siódmego lipca, dlatego Joy była początkowo uważana za wybrańca. Jednak Joy urodził się o dziewiętnastej, czyli dwanaście godzin później. Nina urodziła się o siódmej rano. Z jakiegoś powodu, Sarah znała imię Niny zanim jeszcze się poznały. Jest to prawdopodobnie spowodowane tym, że Sarah również była Wybraną.

Pierwszy pocałunek Niny i Fabiana miał miejsce na balu na koniec semestru. Zostali wybrani na króla i królową balu przez Amber, która zawsze chciała być królową, ale postanowiła, że Nina bardziej na to zasługuje.

W drugim sezonie dowiadujemy się, że ma odpowiednika, podobnie jak słońce i księżyc. Ta osoba to Osirian, który ma za zadanie chronić wybraną. Na początku mówiono, że Osirianem będzie Fabian, ale Senkhara stwierdziła, że nim jest Eddie Miller. Nina widzi wiele duchów w tej serii i kontaktuje się z Sarą, która zmarła, przez domek dla lalek. Rywalizuje także z Joy z powodu Fabiana. Byli razem, ale później zerwali przez nieporozumienie. Nina była załamana, kiedy zobaczyła Fabiana całującego Joy, ale wrócili do siebie w finale sezonu.

W sezonie trzecim, odkryto, że latem Nina i Eddie spotkali się i dziewczyna wręczyła mu swój wisiorek. Nina nie nawiązywała kontaktu z nikim, z wyjątkiem Osiriana. Fabian i Nina chcieli kiedyś spotkać się w Ameryce, ale nigdy to się nie wydarzyło, bo bilety są zbyt kosztowne. Amber, Patricia i Joy uważają, że Nina nie nawiązywała z nim kontaktu, dlatego że Fabian nie poleciał do Ameryki tego lata.

Później pan Sweet przychodzi do domu informując, że Nina nie wraca. Dziewczyna wkrótce kontaktuje się z Fabianem przez chat i pisze, że Eddie ma dla niego list. Fabian uważa, że Eddie coś ukrywa. Zakrada się do gabinetu Victora podczas zajęć i znajduje plik Niny z informacjami o Wybranej. On i Patricia wkrótce odkrywają, że Eddie ma wisior dziewczyny. Patricia następnie zakrada się do laptopa Eddiego i zauważa wiadomości, w których napisane jest, że nie mogą być już razem, wiec Patricia i Fabian podejrzewają, że Eddie i Nina mieli wakacyjny romans. Okazuje się jednak, że Wybraniec i Osirian nie mogą być razem, dlatego też Nina nie wróciła do Anubisa. W liście Fabian czyta, że Nina nadal go kocha, ale nie mogą być razem.

WyglądEdytuj

Nina Martin 67687

Typowy strój Niny

Nina jest szczupłą Amerykanką z falowanymi, ciemnymi blond włosami i niebieskozielonymi oczami. Zazwyczaj jej strój szkolny składa się ze spódnicy, białej koszuli i swetra. Nosi też czerwony krawat. W sezonie pierwszym mundurek jest koloru szarego, w drugim zaś bordowego.

Osobowość i cechy charakteruEdytuj

Nina jest bardzo inteligentna i ceni naukę. To właśnie dzięki temu znalazła się w domu Anubisa. Jest także wyrozumiałym człowiekiem - od razu wybaczyła Patricii, gdy ta ją przeprosiła, a także była gotowa iść z nią do lasu, mimo że wcześniej nie była dla niej miła. Potrafi jednak być stanowcza, a także umie walczyć o swoje, a nawet o Fabiana.

Relacje z innymiEdytuj

Fabian RutterEdytuj

(2011-obecnie, najlepszy przyjaciel, były chłopak)

Odcinek 60
Fabian był pierwszą osobą, która była miła dla Niny, gdy przybyła do domu Anubisa. W późniejszych odcinkach zaczynali się podkochiwać w sobie. Zawsze wymykali się razem, aby rozwikłać tajemnice domu, czasem wraz z Amber zaczęli tworzyć grupę. Fabian zaoferował jej nawet swój sweter, aby nie było jej zimno. Dziewczyna napisała w pamiętniku, że Fabian jest słodki. Ostatecznie poszli razem na bal, gdzie Amber koronowała ich na króla i królową balu, po czym pocałowali się.

W drugiej serii umawiali się na randki, ale przez pomyłkę się rozstają, czego oboje żałują. Fabian pyta się jej, czy by chciała znowu, żeby byli razem, ale nie słyszy odpowiedzi, bo Nina zasypia. Oboje mieli sen, że całowali się na balu maskowym, ale w prawdziwym życiu Fabian przypadkowo całuje Joy wierząc, że to jest Nina. Nina widzi to i myśli, że Fabian jednak woli Joy. Dziewczyna natychmiast ucieka i płacze. Wydaje się, że wrócili do bycia najlepszymi przyjaciółmi, ale nadal widać, że coś do siebie czują. Fabian robi wszystko, aby chronić Ninę i był mocno zdruzgotany, kiedy jego instrukcje w Senet spowodowały, że Nina wpadła do dziury. Pod koniec serii drugiej w finale znowu tańczyli do utworu "Perfect Day", tą samą piosenkę tańczyli na balu, kiedy był ich pierwszy pocałunek. Tam wrócili do siebie i ponownie się pocałowali.

Gdy nastał sezon 3 - Niny nie było. Fabian był zawiedziony tym faktem. Gdy okazało się, że nie wraca, posądził Eddiego o potajemny romans z Niną w wakacje. Okazało się to jednak nieprawdą. Eddie wręczył mu list, w którym Nina wytłumaczyła mu, że nie wraca do domu Anubisa i zakończyła ich związek, jednak nadal są przyjaciółmi.
Zobacz: Fabina

Amber MillingtonEdytuj

(2011-obecnie; współlokatorka, najlepsza przyjaciółka)

Nina, amber oraz fabian
Amber i Nina wydają się być bardzo dobrymi przyjaciółkami, które zawsze są razem na dobre i złe. Są także współlokatorkami po walce Amber z Marą. Dziewczyna pomaga Ninie znaleźć wskazówki, a Nina uważa, że Amber jest geniuszem i jest mądrzejsza niż się wydaje. Lubią sobie razem pożartować.

Nina pomagała Amber z jej problemami z Mickiem i pocieszała ją, gdy rozstali się. W sezonie 2 Amber obwinia Alfiego o rozstanie Niny i Fabiana i chce ponownie ich połączyć. Wspiera ich w pojedynkę. Amber jest bardzo lojalna wobec Niny. Jest bardzo smutna, gdy dowiaduje się, że Nina nie wróci do domu Anubisa.
Zobacz: Namber

Patricia WilliamsonEdytuj

(2011-obecnie; dawna rywalka; ex-współlokatorka, przyjaciółka)
Patricia i nina
Patricia nienawidziła Niny w pierwszych kilku odcinkach, nawet wylała na nią całą wodę, dlatego że myślała, że ona zastąpiła jej najlepszą przyjaciółkę. Zastraszała ją również z tego powodu. Patricia podstępem zaciągnęła Ninę na strych, a następnie zamknęła ją mówiąc, że to tylko "inicjacja". W trakcie sezonu, Patricia zmienia się wobec Niny i stają się przyjaciółkami. W serii drugiej Patricia powiedziała Joy, że to było złe, że pocałowała Fabiana, którego lubi Nina.
Zobacz: Patrina

Alfie LewisEdytuj

(2011-obecnie; przyjaciel)

Nina i alfie
Nina myśli, że Alfie jest głupi, ale za to jest naprawdę dobrym przyjacielem. Nina twierdziła kiedyś, że ​​nie można mu ufać, ale zmieniła zdanie, gdy chłopak przyłączył się do Sibuny. Kiedyś przypadkowo dała mu ziołową mieszankę, którą wzięła z piwnicy, po której zachorował, a Nina bardzo tego żałowała.

W serii drugiej Alfie i Amber zrobili podwójną randkę z Niną i Fabianem, co doprowadza do tego, że obaj ze sobą zrywają. Kiedy Amber oskarża Alfiego za zrujnowanie ich związku, Nina twierdzi, że nie była to jego wina, broniąc go.
Zobacz: Nalfie

Eddie MillerEdytuj

(2012-obecnie; Osirian; przyjaciel)

Nina i eddie
Nowy amerykański chłopak w serii drugiej. Nina flirtuje z nim, gdy po raz pierwszy przybywa i jest dla niego miła, być może dlatego, że niewiele osób było dla niego miłych. Eddie uśmiechnął się do niej, gdy rozpoznał jej amerykański akcent i powiedział jej, że to najlepsze, co usłyszał od czasu przyjazdu. Ich flirty zaczęły się, by Fabian był zazdrosny. Później okazuje się, że Eddie jest Osirianem Niny. Wybiega z pokoju twierdząc, że musi jej pomóc, torując drogę do ścisłej więzi między nimi.

Mieli kontakt latem między sezonami 2 a 3. W sezonie 3 okazuje się, że Wybrana i Oririan nie mogą przebywać w tym samym miejscu, więc dlatego Nina nie wraca.
Zobacz: Neddie

Joy MercerEdytuj

(2011-obecnie; dawna nieprzyjaciółka; przyjaciółka)

Joy i nina
Nina i Joy nie są bardzo dobrymi przyjaciółmi, głównie z powodu relacji Niny z Fabianem. W finale pierwszego sezonu, Joy żartobliwie powiedziała Patricii, żeby Nina lepiej uważała. Była zazdrosna o nią, kiedy widziała jej związek z Fabianem w drugim sezonie i natychmiast próbowała wejść między nich. Była szczęśliwa, gdy zerwali i zapytała Fabiana, czy poszedłby z nią na randkę, ale on odrzucił propozycję, bo nadal kochał Ninę. Gdy Nina zobaczyła Fabiana całującego Joy, uciekła zapłakana i opowiedziała całe zajście Amber. Później Joy napisała straszny artykuł o Ninie na stronie internetowej szkoły. Ostatecznie jednak wydają się być w dobrych stosunkach.
Zobacz: Jina

Sarah Frobisher-SmytheEdytuj

Nina i sarah

Rozmowa z Sarą

(2011; przyjaciółka; sojusznik)
Nina wiele razy pomagała Sarze, ta zaś pomogła jej w rozwiązaniu zagadki Kielicha Ankh. Kiedy Sarah była młodsza, wyglądała dokładnie jak Nina. Kobieta wiedziała, że ​​dziewczyna jest wybrańcem, więc dała jej Oko Horusa i powiedziała jej kilka sekretów domu.

Później Sarah pojawiła się w jej śnie jako duch i poinformowała ją, aby kontynuowała poszukiwanie bez niej. Gdy Nina budzi się, wie, że Sarah umarła. Była również na jej pogrzebie. Sarah zostawiła dla Niny pudełko z jej majątkiem, by jej pomóc. W sezonie drugim Sarah komunikowała i pomagała jej za pomocą domku dla lalek.
Zobacz: Narah

Mara JaffrayEdytuj

Nina i mara

(2011-obecnie; przyjaciółka)
Mara była drugą najmilszą osobą dla Niny. Zasugerowała, aby dać jej ciepłe powitanie. Obie dziewczyny nigdy prawie ze sobą nie rozmawiały.

W drugiej serii Mara i Mick chcieli mieć podwójną randkę z Niną i Fabianem, ale Nina i Fabian nie mogli, bo babcia Niny była w mieście.
Zobacz: Nara

Jerome ClarkeEdytuj

Nina i jerome

(2011-obecnie; przyjaciel)
Nina uważa, że Jerome ​​jest niepoważny. Chłopak był podejrzliwy wobec niej odkąd Alfie dołączył do Sibuny. W finale sezonu pierwszego był dużo bliżej niej, gdyż starał się chronić ją przez Rufusem, prosząc ją, aby zrobiła to samo w zamian. To Nina była odpowiedzialna za to, żeby Jerome był w Sibunie.
Zobacz: Jerina

Mick CampbellEdytuj

(2011-obecnie; przyjaciel)
Nina prawie w ogóle nie rozmawiała z nim, ale pomagała Amber w problemach w ich związku i pocieszała ją po zerwaniu z Mickiem.
Zobacz: Mina

CiekawostkiEdytuj

  • Była jedynym amerykańskim uczniem aż do momentu przybycia Eddiego.
  • Jest jednym z trzech członków założycieli Sibuny, inni to Fabian i Amber.
  • Urodziny Niny są 7 lipca, tego samego dnia, co Joy. Wybrana urodziła się jednak 12 godzin wcześniej.
  • Ona i Joy wykazywały zainteresowanie wobec Fabiana.
  • Ona i Harry Potter mają podobieństwa; mają obu nie żyjących rodziców, są z brytyjskich szkół z internatem i mają specjalne przedmioty (Harry: różdżka, Nina: medalion). Oboje są Wybranymi i mają wspaniałych przyjaciół, którzy pomagają im w radzeniu sobie z tajemnicą i problemami.
  • Jej medalik nie ma władzy w innych rękach, oprócz Eddiego, który jest Osirianem.
  • Była współlokatorką dwóch osób - Patricii i Amber.
  • Jest leworęczna.
  • Jej życie (wraz z życiem Fabiana, Alfiego, Amber, Patricii i jej babci) zależało od sukcesu poszukiwań maski Anubisa.
  • Wystąpiła we wszystkich odcinkach 1 i 2 sezonu.
  • Mówi płynnie w języku francuskim.
  • Jest wybraną, więc może rozmawiać z duchami (Sarą Frobisher-Smythe, Senkharą, Robertem i Louisą Frobisher-Smythe, a także Victorem Seniorem).
  • Możliwe, jest że w jakiś sposób związana z Sarą, która kiedyś też była Wybraną.
  • Nie występuje w 3 sezonie.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki