FANDOM

180px-Mickra

Pierwszy pocałunek Micka i Mary

Mickra (Mick/Mara) jest nazwą jednego z wielu związków w Domu Anubisa..

Na początku Mick i Mara byli tylko znajomymi. Poznali się głównie za pośrednictwem mieszkania w tym samym akademiku oraz Amber Millington-dziewczyny Campbella. W pewnej chwili Mick poprosił pannę Jaffray o pomoc w nauce, gdyż ma problemy z chemią. Dziewczyna zgodziła się, ku niezadowoleniu Amber, która zrobiła się ostatnimi czasy bardzo zazdrosna o swojego chłopaka. W końcu przyjaciółki zerwały przyjaźń podczas imprezy z okazji zejścia się panny Millington z Mickiem, gdy nikt nie patrzył. Pewnego dnia klasa, w której większość uczniów jest z Domu Anubisa pisała test z francuskiego. Campbell (który ponownie opuścił się w nauce) miał wyraźne problemy, więc Mara postanowiła mu pomóc. Specjalnie wzięła dwa arkusze testu, żeby na jednym dodać odpowiedzi za przyjaciela. Ten jednak dowiedział się o tym, podobnie jak pani Andrews. Nauczycielka przymknęła na to oko, Mick jednak nie... Po kilku odcinkach pogodził się z Marą, która zaproponowała mu pomoc w treningach na zawody, od których zależy stypendium nastolatka w Kalifornijskiej szkole sportowej. Podczas jednego z treningów pocałowali się, przez co Mara zrobiła sobie nadzieję na szczęśliwy związek z Mickiem. Gdy usłyszała z jego rozmowy z Alfiem i Jerome'em, że jest nudna, postanowiła się dla niego zmienić. Porzuciła spokojne zachowanie i dobre oceny na koszt niechlujności i złej reputacji w szkole. Wówczas znienawidziła Micka i uprzykszała mu życie, np. włożyła czerwoną skarpetkę do jego stroju sportowego w pralce. W końcu posunęła się tak daleko, żeby zmontować zdjęcie chłopaka z panią Robinson i wysłać dyrektorowi. I tu stało się coś niespodziewanego, bo Mick przeprosił ją i poprosił, aby została jego dziewczyną. Gdy prawda wychodzi na jaw, para nie odzywa się do siebie przez kilka dni. Na dzień przed zawodami, Mara daje Mickowi list z przeprosinami i wybaczają sobie. Od tej pory są parą...aż do wyborów. Campbell podczas rozmowy z Robbiem dowiedział się, że prowadzi Amber. Przekupił go do tego, żeby doliczył kilka kart. Mara dowiedziała się o tym i zerwała z Mickiem. Nie pomógł nawet argument, iż Robbie nie zdąrzył dorobić kart dla dziewczyny. Amber postanowiła spróbować umiejętności swatki i ponownie złączyła ze sobą Micka i Marę. Zrywają w sezonie 2, gdzie Mara zostaje dziewczyną Jerome'a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki