FANDOM

Mara Jaffray

Egrhtj
Informacje
Płeć Kobieta
Wiek 17
Kolor włosów Brązowe
Kolor oczu Brązowe
Adres Dom Anubisa
Zawód Uczennica
Rodzina i przyjaciele
Rodzina Francis Jaffray

Pani Jaffray

Przyjaciele Joy Mercer (najlepsza przyjaciółka)

Patricia Williamson Amber Millington Fabian Rutter Jerome Clarke Willow Jenks Eddie Miller KT Rush Nina Martin Alfie Lewis Poppy Clarke

Związki Fabian Rutter (Chłopak)

Jerome Clarke (Eks-chłopak) Mick Campbell (Eks-chłopak)

Wrogowie Vera Devenish

Sophie Danae

Produkcja
Debiut House of Secrets
Aktor Tasie Dhanraj
Dubbing Kamila Boruta
Mara jest jedną z głównych bohaterek serialu Tajemnice domu Anubisa. Jest bardzo mądra, a jej rodzice są sportowcami, więc dorastała przez całe życie w tym srodowisku. Jej najlepszą przyjaciółką była Amber, ale gdy się pokłuciły stała się nia Patricia. Spotykała się z Mickiem, a później z Jeromem, obecnie spotyka się z Fabianem. W 1 sezonie kłuci się z Amber o chłopaka, ale w końcu Mick sam zrywa z Amber i dziewczyny się godzą. Swój pierwszy pocałunek miąła z Mickiem z którym chodziła do początku 2 sezonu, kiedy zaczęła sie spotykać z Jeromem Clarkiem. Jerome zdradził ją z Willow, Mara dowiedziała się o tym i zemsciła sie na nim. Oficjalnie on spotyka się z Joy.

HistoriaEdytuj

Mara Jaffray mieszkała w Domu Anubisa długo przed przybyciem Niny. Amber byłajej najlepszą przyjaciólką. W pierwszym sezonie Mara pomaga Mickowi w nauce co bardzo nie podoba się jej przyjaciólce Amber. Jednak z powodu incydentu (Mara napisała test za Micka) przestał się do niej odzywać co bardzo bolało dziewczyne. Powoli jednak znowu zaczeli się do siebie zbliżać tym bardziej, że Mick zerwał z Amber i  był wolny. Ponieważ Amber dołączyła do Sibuny w końcu pogodziła się ze stratą ukochanego i dziewczyny znów stały się przyjaciółkami. Na końcową impreze idzie z Mickiem.

W drugim sezonie Mick wyjeżdża, a oni zrywają co daje wolną droge tajemniczemu Jeromowi. W końcu to przed nią otworzył swoje serce. Wolał spędzać czas z nią niż z Alfiem, oprócz tego pomagała mu też szukac ojca, wiedziała ile to dla niego znaczy. Bardzo zaprzyjaźniła się z siostrą Jeroma Puppy. W wolnym czasie prowadziła też śledztwo w sprawie Very za które dyrektor chciał ją wyrzucić. Kiedy Mara dowiaduje się, ze Mick ma w Australii dziewczyne postanawia się zemscic i zaczyna się spotykać z Jeromem, nie podejrzewa jednak, ze jego uczucia co do niej sa prawdziwe. W końcu dochodzi między nimi do pocałunku który jednak nie był prawdziwy, gdyż to było tylko po to, by Mick był zazdrosny. Pod koniec sezonu Jerome zostaje porwany akurat wtedy, gdy Mara chce wyznac mu uczucia, przez co nie pojawia się na rozprawie ojca. Na imprezie końcowej całują się i zostają parą.

W trzecim sezonie Mara jest z Jeromem, spędzili razem wakacje i jest im dobrze, ale na drodze pojawia się Willow z która w tajemnicy zaczyna się umawiać jej ukochany, kiedy się o tym dowiaduje razem z Willow i Joy mszczą sie na nim.

W filmie Mara odkrywa Sibune i dołącza do nich. Była bardzo przydatna. Dostała medal najlepszego ucznia, który tak naprawde był pewnym medalionem przez którego mogła zginąc, ale poswięcił się Eddie i stracił moce Osiriona. Na imrezie z okazji zakończenia szkoły całuje sie z Fabianem.

WyglądEdytuj

Mara ma czarne włosy, ciemną karnacje i ciemne oczy. Jej mundurek to bordowa marynarka, biała koszula, krawat, spódniczka.

Egrhtj

  Edytuj

Reyjguyi

Osobowość i cechy charakteruEdytuj

Mara to spokojna dziewczyna z dobrymi ocenami. Jest miła i przyjazna wobec innych. W pierwszym sezonie wygrywa wybory i godnie reprezentuje uczniów.

Truyii8o8

Mara podczas śledztwa dotyczącego Very

Gdfhtjyku

Mara czytająca

Relacje z innymiEdytuj

Mick Campbell (były chłopak)Edytuj

Mara z początku jedynie pomagała mu w lekcjach, ale w końcu zakwitła między nimi miłość. Zaczęli sie spotykać. Poszli razem na bal. Niestety 2 drugim sezonie Mick wyjechał do Australii, wrócił pod koniec roku i zobaczył jak Mara całuje sie z Jeromem. To był ich koniec.

Feiuy6
3ry57hi86

Jerome Clarke (były chłopak)Edytuj

Jerome w pierwszym sezonie pomagał Marze w kampani do wyborów, jednak gdy wrócił Mick i go olała on odszedł do Amber. Dopiero w drugim sezonie po wyjeździe Micka zbliżyli się do siebie. Razem spędzali czas, szukali ojca Jeroma, to potrafi ludzi zbliżyć do siebie. Kiedy Mara dowiaduje sie, że Mick ma inną dziewczyne zaczyna się spotykać z Jerome'm, żeby wywołać w nim zazdrość. Doszło do tego, że nawet sie pocałowali. Pod koniec sezonu doszło do pierwszego prawdziwego pocałunku po którym zostają para. Wakacje para spędziła razem. Po powrocie w 3 sezonie byli razem szczęśliwi, mieli cudowne randki, dopuki nie pojawiła się willow i Jerom jej nie pocałował. Zaczął chodzić z obiema na raz, ale dziewczyny to odkryły i sie zemściły.

Rggyuj
E3r54uy8io

54yhh67

Patricia Williamson ( dobra przyjaciółka)Edytuj

Kiedy zaginęła Joy Mara stała się najlepszą przyjaciółką Pat i pomagała jej odkryć tajemnice. Jednak, gdy Patricia dołączyła do Sibuny zapomniała o Marze. Obecnie są dobrymi przyjaciółkami i wciąż moga na siebie liczyć.

Rgtyk8o

Alfie Lewis (dobry przyjaciel)Edytuj

Mara żadko rozmawia z Alfiem, ale wie, ze jest dość zwariowany i lubi kawały. Dziewczyna zawsze uważała, ze jest dośc zakręcony.

Nina Martin (dobra przyjaciółka)Edytuj

Z Niną żadko rozmawiała, gdyż ona była zbyt pochłonięta tajemnicami, ale Mara sama przyznała, ze źle ją potraktowali pierwszego dnia i było jej jej szkoda.

Fdgrthuyj

Joy Mercer (dobra przyjaciółka)Edytuj

Marze z Joy najlepiej się układało w 3 sezonie kiedy to ona pomagała jej zemścić się na Jeromie. Jednak potem ona i on zaczęli chodzić, mimo to wciąż pozostają przyjaciółkami.

Amber Millington (najlepsza przyjaciółka)Edytuj

Amber i Mara były najlepszymy przyjaciółkami zanim ona zaczęła się spotykac z Mickiem, jednak dzieki Sibunie i Alfiemu Amber zapomina o złości i znów stają sie przyjaciółkami. Jednak przez Sibune spędzaja już troche mniej czasu razem.

Grthyjk

Mara i Amber rozmawiają na swój ulubiony temat- oczywiście o chłopcach.

Fabian Rutter (możliwe, ze chłopak)Edytuj

Mara i Fabian są jednymi z najmądrzejszych mieszkańców domu Anubisa. Chociaż nigdy normalnie ze soba nie rozmawiali zrozumieli, ze są do siebie podobni, jedynie mądrzy, którym zalezy na nauce i miłości. Pod koniec sezonu 3 odkryli, ze coś ich łączy, a w filmie się pocałowali, jednak nie ma żadnych potwierdzeń, ze są razem. Ja jednak licze, ze są, bo pasują do siebie, a wy jak uważacie (zobaczcie zdjęcia).

Rthjyiy

Fabian i Mara poszukują razem tajemnic, uprzednio Fabian robił to z Niną, czyżby z tego miało wyniknąć coś podobnego?

Grhtuk

Kiss

ale słodko i kto teraz zaprzeczy, ze między nimi coś jest.

Gvbh

Rtuy

Eddie Miller (Sweet) (bardzo dobry przyjaciel)Edytuj

Eddie napoczątku nie za czesto rozmawiał z Marą, ale potem pomógł jej opublikować artykuł o Verze, który sprawił, że prawie ich wydalono. Potem rozpoczeli wspólne poszukiwanie ducha. Nic powarznego między nimi nie zaszło.

Hjyukil
Rgtyuk

Mara kiedy zobaczyła ducha 

KT rush (przyjaciółka)Edytuj

Mara była przyjacielska dla Kt, razem z Joy i Paricią stworzyły klub i trzymały się żelazno jego zasad.

Willow Jenks( przyjaciółka)

Mimo pozorom Mara i Willow są przyjaciólka, co wiekszośc zadziwia. W końcu była drugą dziewczyną Jerome, ale dziewczyny razem zemściły się na chłopaku i odnalazły godnych siebie chłopaków. Willow + Alfie, Mara+ Fabian. :P

Sibuna( członkini)Edytuj

Sibune odkryła przez przypadek w filmie io kazała sie bardzo przydatna, chociaż pod koniec prawie zginęła.

Tu67i

Mara w Sibunie.

Ciekawostki:Edytuj

  • Dopiero w filmie dowiaduje się o Sibunie
  • Miała dwóch chłopaków, ale żaden nie okazał się tym jedynym
  • W filmie pocałowała się z Fabianem
  • Łącznie z Fabianaem tylko ona zna pięć cyfr po przecinku liczby pi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki