FANDOM

Book Of Isis

Księga Izydy

Księga Izydy, poszukiwana od drugiego sezonu przez Victora, zawiera recepturę eliksiru życia. Jest to zbiór starożytnych tekstów powiązanych razem.

Księga Izydy ma 13 rozdziałów, z których ostatni jest najważniejszy. Jest koloru brązowego, a na okładce widnieje złoty skrzydlaty dysk słońca - symbol boga Ra.

HistoriaEdytuj

Podobnie jak Kielich Ankh i Maska Anubisa - Robert i Louisa Frobisher-Smythe skradli ją z egipskiego grobowca i schowali w swojej bibliotece, wśród innych ksiąg i eksponatów. Rzekomo księga miała znajdować się w ukrytej szufladzie przy schodach biblioteki, tam jej jednak nie było.

Verze po jakimś czasie udało się odnaleźć księgę w gabinecie Roberta. Znajdowała się ukryta w jednej z szuflad biurka. Wszystko zapisane tam było w innym języku. Kobieta początkowo wyrwała ostatnie strony zawierające recepturę, a następnie oddała resztę księgi Victorowi, ukrywając fakt skradzionych stronic.

Receptura spoczęła w pokoju opiekunki, gdzie niegdyś znajdował się strych. Mara, szukając informacji do artykułu na szkolną stronę, przypadkowo odnalazła strony. Zabrała je, opuszczając pokój, jednak - mimo wszystko - zgubiła znalezisko jeszcze na korytarzu. Victor odnalazł recepturę i następnie próbował ją rozszyfrować.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki