FANDOM

Faboy

Pocałunek Joy i Fabiana

Jabian (Joy/Fabian) jest nazwą jednego z związków w serialu Nickelodeon Tajemnice domu Anubisa, między Joy Mercer a Fabianem Rutterem.

HistoriaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Nie jest tajemnicą, że Joy podkochiwała się niegdyś w Fabianie. Lubiła z nim spędzać czas, dobrze się dogadywali, a ona sama nazywała go pieszczotliwie "Fabes". Jak stwierdziła Patricia, byli ze sobą dość blisko. Aż do zaginięcia Joy. Wówczas do Domu Anubisa przybyła Nina, a Fabian się w niej zauroczył, zapominając o zaginionej dziewczynie. Gdy "Sibuna" komunikowała się z panną Mercer przez video-chat, Joy uśmiechnęła się na widok Fabiana wśród przyjaciół. W usuniętym fragmencie z finału, Nina i Fabian są już szczęśliwą parą, Joy zaś mówi Patricii, że młody Rutter woli Ninę, jednak mimo wszystko ona nie czuje już do niego tego,co przed porwaniem.

Sezon 2Edytuj

W drugim sezonie zauroczenie pozostało. Próbowała odbić Ninie Fabiana, jednak to nie zadziałało. Na balu maskowym ukradła maskę Amerykanki i pocałowała na jej oczach młodego Ruttera. Ten oczywiście chciał Ninę przeprosić. Później chłopak prosił Joy o usunięcie artykułu mogącego zaszkodzić zagadce. Ta się zgodziła, ale pod jednym warunkiem - Fabian musi ją pocałować. On prawie to zrobił, ale nie mógł. Wciąż kochał Ninę. Panna Mercer mimo to usunęła artykuł. Wylała wiele łez przez utratę kogoś, kogo kochała. No ale cóż zrobić? W końcu zrozumiała, że bardziej krzywdzi Fabinę i pogodziła się z Niną, a z Fabianem są bliskimi przyjaciółmi.

Sezon 3Edytuj

W sezonie trzecim, po tym jak dowiadujemy się, że Nina nie wraca, Joy wie, że ma swoją szanse z Fabianem. Na początku bardzo stara się o jego względy, jednak później przestaje i odchodzi z Sibuny uznając, że przebywanie blisko Fabiana jest dla niej  zbyt bolesne.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Oficjalna strona TDA mówi, że jedynym celem Joy jest zdobycie serca Fabiana.
  • Joy i Nina często walczyli o Fabiana.
  • Joy i Fabian nie są już tak blisko siebie, ponieważ Fabian odrzucił ją.

Zobacz teżEdytuj

Pairingi
Główne pairingi
AmfieFabinaJabianJaraJeroyMabianMickberMickraPeddieWalfieWillome
Poboczne pairingi
AddieAlbianAlddieAlfickAmaraAmoyAmsonBatriciaCerinDerinEdiaEdromeErddieFabiciaFamberFeddieFeromeGilberJabinaJamberJarillowJeddieJelfieJerinaJinaJollowJoppyJoyfieJoytriciaKabianKalfieKatriciaKeddieKillowKobertKoyMalfieMarillowMarilloyMatriciaMayMeddieMickbianMicktriciaMinaMoppyMoyNalfieNamberNaraNarahNeddiePalfiePamberPasonPatrinaPatromePifiePiptriciaTrasperTrutorVarahVictelynVicteraVillowVorbierreWabianWalfieWamberWatriciaWeddieWilloline
Realne pairingi
AlexelyBalexBasieBradeBralexBrathaliaEugadeEugeanaJadekelyJasieJobbyKlarexKlasieTalex

Więcej z Fandomu

Losowa wiki