FANDOM

"House of Scares"
Sezon 1, odcinek 24
Odcinek 24
Informacje
Premiera w Polsce: 13 lipca 2011
Premiera w USA: 20 stycznia 2011
Scenarzysta: Diane Whitley
Reżyser: Tim Hopewell
Położenie odcinka
Poprzedni: "House of Numbers"
Następny: "House of Fakers"
"House of Scares" to dwudziesty czwarty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice domu Anubisa.

StreszczenieEdytuj

Po szkole, Jerome i Alfie żartują sobie z Victora, sądząc iż powróci do patrolowania korytarzy po nocach. Tak - kamery zostały zdjęte. Następnego dnia w szkole, "Sibuna" dowiaduje się od Fabiana, iż wstał wcześniej, żeby przeszukać komórkę pod schodami. Znalazł w jednej z książek rysunek wehikułu czasu. Patricia mówi, iż Amber chciała zobaczyć zdjęcie "Victora wiecznie żywego". Rutter pokazuje nastolatce znalezione zdjęcia, każde z innego roku, na każdym właściciel domu jest taki sam. To dowodzi istnienie eliksiru życia. Fabian stwierdza, iż zapewne znajduje się on w laboratorium w piwnicy. Sądzi, że muszą pobrać jego próbkę, ponieważ mogą być osoby, które nie uwierzą w zdjęcia, gdyż mogły być przerobione. Amber chce się wycofać. Perspektywa ponownego zejścia pod ziemię, gdzie znajdują się wszystkie, straszne rzeczy nie podoba się nastolatce. Oczywiście grupa mówi jej, iż bez niej to nie będzie to samo, ponieważ to ona wymyśliła ich klub. Gdy grupa weszła do klasy, dowiadujemy się, iż całą rozmowę podsłuchiwał Jerome...

Clarke wchodzi do klasy. Oznajmia Alfiemu, iż właśnie wymyślił dowcip tego roku. Rozpoczyna się kółko teatralne. Pan Winkler oznajmia, iż niedługo zacznie dobierać aktorów (mówiąc aktorów - ma na myśli uczniów z Domu Anubisa) do sztuki, po czym pyta Ninę i Amber, kiedy scenariusz będzie gotowy. Dziewczyny twierdzą, iż muszą go jeszcze trochę dopracować.

Po lekcjach, Trudy wraca do Domu Anubisa. Podczas sprzątania holu, grupa wraca ze szkoły. Wszyscy są szczęśliwi. Witają się z opiekunką. Niestety miłą chwilę przerywa Victor, twierdząc, iż hol to nie miejsce na pogawędki. Wygania wszystkich z pomieszczenia. Gdy wszyscy wychodzą, właściciel domu mówi Trudy, żeby nie ufała już teorią spiskowym uczniów. Jakiś czas później, nastolatkowie dają na powitanie ciasto i kwiaty dla opiekunki. Kobieta jest szczęśliwa.

W nocy, "Sibuna" wchodzi tajemnym przejściem do piwnicy. Pomieszczenie wygląda, jak przy pierwszej wizycie nastolatków - znowu jest laboratorium i wypchane zwierzęta. "Sibuna" podchodzi do stolika z fiolkami. Znalezienie eliksiru życia będzie bardzo trudne, ponieważ jest ich pełno. Fabian znajduje złoty płyn, łudząco przypominający ten, który Victor pił. Chłopak zabiera próbkę. Po chwili przyjaciele słyszą dziwne odgłosy dochodzące z szafy. Odwracają się w jej kierunku i na własne oczy widzą, jak wychodzą z niej żywe trupy...

Mick trenuje z Marą do zawodów, które zadecydują o jego stypendium do sportowej szkoły w Kalifornii. Patricia zauważa, że para spędza ze sobą coraz więcej czasu. Ostrzega przyjaciółkę przed sportowcem, który jest typowym łamaczem serc. Mara jest bardzo surową trenerką, a to dla Campbella wielki szok, ponieważ zazwyczaj była cicha i rozsądna. Po jakimś czasie treningu, Mickowi udaje się pobić swój rekord w biegach. Ze szczęścia całuje Marę. Podczas kolacji, Jaffray i Williamson mają dyżur. Buntowniczka zauważa potajemne spojrzenia pary. Dowiaduje się od przyjaciółki o wydarzeniu na boisku. Patricia sądzi, iż nie pasują do siebie i nie chce, żeby "historia miłosna Mary i Micka" zakończyła się łzami. Najmądrzejsza ze szkoły stwierdza, iż buntowniczka jest po prostu zazdrosna.

PostacieEdytuj

GłówniEdytuj

PoboczniEdytuj

CytatyEdytuj

Trudy: Ostrożnie, Gwiazdko. Żebra mi trzasną.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki