FANDOM

"House of Lies"
Sezon 1, odcinek 5
Odcinek 5
Informacje
Premiera w Polsce: 11 czerwca 2011
Premiera w USA: 1 stycznia 2011
Scenarzysta: Diane Whitley
Reżyser: Angelo Abela
Położenie odcinka
Poprzedni: "House of Dares"
Następny: "House of Locks"
"House of Lies" to piąty odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice domu Anubisa..

StreszczenieEdytuj

Victor wchodzi do gabinetu i zastaje Ninę leżącą na podłodze z Corbierrem. Nastolatka próbuje się wytłumaczyć, lecz właściciel domu rozkazuje jej wyjść z pomieszczenia. Jest wściekły. Na korytarzu, dziewczyna pokazuje Patricii kluczyk, który zdążyła ukraść ze szkatułki.

W nocy, nasza buntowniczka, Jerome i Alfie idą do pokoju Niny, rozpoczynając inicjację. Później cała czwórka idzie wraz z Marą, Amber i Fabianem pod drzwi strychu. Zadaniem Amerykanki jest wejście do środka, zabranie dowodu i wyjście. Nina posłusznie otwiera drzwi i wchodzi na strych. Jednak już po kilku krokach słyszy trzaśnięcie drzwiami. To Patricia ją zamknęła na klucz. Dziewczyna wypytuje Ninę, gdzie jest Joy i co robi w Domu Anubisa. Młoda Amerykanka nie wie nic o zaginionej uczennicy. Patricia jej jednak nie wierzy, a na domiar złego nie chce jej wypuścić. W końcu ulega prośbom przyjaciół. Niestety nie otwiera drzwi, ponieważ Victor usłyszał rozmowę grupy na górze. Każe wszystkim wracać do pokoi. Tymczasem, Nina nadal jest zamknięta na strychu...

PostacieEdytuj

GłówniEdytuj

PoboczniEdytuj

CytatyEdytuj

Fabian: Kiepski ruch, stary. Dałeś innej lasce to samo, co dziewczynie.
Jason: Świat to wielka scena, a my, ludzie, tylko gramy.
Amber: Jeju. Jak ja się ciesze, że miał ten zawał.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki