FANDOM

"House of Defeat"
Sezon 3, odcinek 38
Odcinek 188
Informacje
Premiera w Polsce: 26 czerwca 2013
Premiera w USA: 9 kwietnia 2013
Scenarzysta: Neil Jones
Reżyser: Tim Hopewell
Położenie odcinka
Poprzedni: "House of Hog"
Następny: "House of Ammut"
"House of Defeat" to trzydziesty ósmy (ogólnie sto osiemdziesiąty ósmy) odcinek trzeciego sezonu serialu Tajemnice domu Anubisa.

StreszczenieEdytuj

Frobisher wreszcie dopadł Alfiego, lecz w ostatniej chwili zjawiają się Eddie i KT. Mimo wszystko Alfie wpada w łapska ekipy zła i staje się w końcu piątym i ostatnim grzesznikiem - grzesznikiem gniewu. Tymczasem Willow próbuje zatrzymać jeże, ale Joy i Mara przekują ją, że są dzikie i powinny żyć na wolności. KT i Eddie szukają pawilonu, podczas gdy Frobisher przygotowuje się do uwolnienia Ammut. Fabian i Patricia (podsłuchiwani przez Millera i Rush) ujawniają, że mają zamiar znaleźć ostatni kawałek berła i go zniszczyć.

U Joy i Jerome'a zaczyna się straszne swędzenie. Trudy myśli, że to inwazja pcheł. Fabian i Patricia dowiadują się, gdzie położony jest pawilon, ale KT i Eddie docierają tam przed nimi. Tam znajdują ostatni fragment berła. Nagle Eddie słyszy krzyki KT - to Patricia i Fabian pojmali ją i zażądali oddania artefaktu. Chłopak oszukuje ich i ucieka, razem z panną Rush. Tymczasem zły Alfie zrywa z Willow i idzie od razu flirtować z Joy i Marą.

Frobisher każe Denby iść do Domu Anubisa, aby sprawdzić, czy wszystko jest w porządku. KT i Eddiemu udaje się złożyć Berło Ozyrysa. Eddie ma wizję, w której widzi, że przedmiot ten należy umieścić w środku pokoju grzeszników. Denby zatrzymuje KT. Eddie biegnie umieścić przedmiot we właściwym miejscu. Willow jest bardzo zdenerwowana na Alfiego. Joy i Mara pocieszają ją. Eddie wpada na Willow, kiedy dziewczyna wypuszcza swoje jeże. Chłopakowi wypada klucz, a Willow go zabiera. Denby, Fabian i Patricia pytają KT po raz ostatni, gdzie jest Eddie. Chłopak dociera do stróżówki, gdzie mówi Patricii o swoich uczuciach i całuje ją, ale okazuje się, że to podstęp i Eddie i KT wchodzą do środka, gdzie umieszczają berło. Frobisher i grzesznicy śmieją się i mówią im, że przedmiot ten był potrzebny do rytuału. Ammut ucieka z podziemi...

PostacieEdytuj

GłówniEdytuj

PoboczniEdytuj

CytatyEdytuj

Alfie: Nie dotykaj mnie, Pchlaro!

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki