FANDOM

"House of Cat-Nap"
Sezon 1, odcinek 21
Odcinek 21
Informacje
Premiera w Polsce: 8 lipca 2011
Premiera w USA: 18 stycznia 2011
Scenarzysta: Diane Whitley
Reżyser: Tom Poole
Położenie odcinka
Poprzedni: "House of Kidnap"
Następny: "House of Cameras"
"House of Cat-Nap" to dwudziesty pierwszy odcinek pierwszego sezonu serialu Tajemnice domu Anubisa.

StreszczenieEdytuj

Wieczorem, "Sibuna" opowiada Patricii o wszystkim, co się działo do tej pory. O Sarze, medalionie, laboratorium w piwnicy... rozmowę przerywa Victor. Każe wszystkim wracać do pokoi, ponieważ za kilka minut cisza nocna.

Podczas lekcji chemii, pan Sweet mówi o różnych substancjach i eliksirach. W pewnej chwili Amber pyta go, czy można zrobić serum młodości z kota. Lekko zaskoczony mężczyzna mówi, że takie metody stosowano w średniowieczu, lecz nie przynosiły one skutków, po czym szybko wraca do lekcji. Podczas przerwy nastolatka stwierdza, że zachowanie nauczyciela było co najmniej dziwne. Fabian sądzi, iż powinni mieć wsparcie dorosłej osoby. Jakiś czas później, Amber i Patricia wymykają się ze szkoły do piwnicy. Po jakimś czasie szukania, panna Millington zauważa na stole kota, którego kilka dni temu znalazła. Dziewczyna jest szczęśliwa, jednak szczęście zmienia się wkrótce w łzy, ponieważ... zwierzę jest wypchane. Amber krzyczy, po czym ucieka z piwnicy, a Patricia za nią. Trudy usłyszała wrzaśnięcie nastolatki i natychmiast pobiegła do kuchni, gdzie zastaje zapłakaną Amber. Nastolatka zaczyna opowiadać o kocie. Opiekunka rząda wyjaśnień od Patricii. Dziewczyna mówi jej, żeby porozmawiała z Victorem. Zrozpaczona Amber prosi Trudy o pomoc. Kobieta oczywiście się zgadza.

W szkole, Fabian stara się rozpracować zagadkę z liczbami na obręczy. Nina tymczasem martwi się o Patricię i Amber, które poszły do piwnicy. Chłopak uspokaja przyjaciółkę.

Później, rozpoczyna się kółko teatralne. Pan Winkler mówi, że nie mają aktualnie żadnej sztuki, którą mogliby odegrać na najbliższym przedstawieniu. Proponuje uczniom, żeby sami coś wymyślili. Amber od razu się zgłasza. Proponuje, żeby sztuka była o małej dziewczynce, której rodzice wyjechali do innego kraju, żeby pracować i zginęli, więc dzieckiem opiekował się wredny mężczyzna, który szukał skarbu ukrytego gdzieś w domu, a pod koniec wszyscy są szczęśliwi, bogaci, a czarny charakter ginie. Nauczycielowi bardzo podoba się pomysł. Po lekcjach, "Sibuna" jest zła na Amber, ponieważ prawie wygadała się na temat zagadki.

Fabian nadal pracuje nad kodem. Na kartce wypisuje różne kombinacje. Ciekawski Jerome czyta je. Jego podejrzenia stają się coraz większe. Gdy wychodzi, Amber informuje grupę, iż Trudy pomoże im w sprawie zagadki, więc mają wsparcie dorosłej osoby. Patricia stwierdza, iż należy zmusić Victora do pokazania im piwnicy, żeby wszyscy zobaczyli jego tajemne laboratorium. Jakiś czas później, "Sibuna" oraz Trudy czekają na Victora w salonie. Gdy właściciel domu przychodzi, opiekunka opowiada o kocie, znalezionego przez Amber w piwnicy. Victor potwierdza informację, iż zwierzę przybłąkało się do domu. Ponoć chciał je oddać do schroniska, jednak zdążyło uciec. Trudy proponuje zajrzeć do piwnicy. Victor sądzi, iż kobieta mu nie ufa i zaprowadza wszystkich w salonie w podziemia. Ku zdziwieniu "Sibuny" nie ma już laboratorium. Na dodatek - kot beztrosko biega po pomieszczeniu. Victor stwierdza, iż Trudy zrobiła się bardzo nieufna, po czym ją zwalnia...

PostacieEdytuj

GłówniEdytuj

PoboczniEdytuj

CytatyEdytuj

Victor: Wybaczcie, że przerywam wam intensywną dyskusję, ale wkrótce wybije dziesiąta. Wtedy oczywiście będę chciał usłyszeć spadającą szpilkę, więc radzę wam przygotowywać się do spania.

Link do odcinkaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki