FANDOM

7777777777656556

Starożytny grzesznik na ekranie laptopa

Grzesznik to osoba bez duszy, chcąca powodować chaos i zniszczenie oraz służyć Ammut i Robertowi. Potrzeba pięciu grzeszników, aby Ammut mogła wydostać się z podziemi.

Grzesznicy mówią wszystko, co rodzi im się w głowach i nie obchodzi ich, czy mogą zranić czyjeś uczucia. Ich rozpoznawalnym znakiem są czerwone oczy.

Przed zmianą w grzesznika ochraniają jedynie dwa klucze: klucz ze słońcem i klucz z księżycem.

TransformacjaEdytuj

Cap558

Robert tworzy nowego grzesznika

Ludzie mogą stać się grzesznikami, gdy zostaną wepchnięci do jednego z pięciu sarkofagów w budynku bramnym. Transformacja może odbyć się jedynie w południe lub o północy, a w dodatku przyszły grzesznik musi w tym czasie przejawiać jeden z pięciu grzechów: chciwość, złość, zazdrość, duma i gniew. Po zmianie twarz nowego grzesznika pojawia się na sarkofagu.

GrzesznicyEdytuj

  1. Victor Rodenmaar Jr. (grzech: chciwość)
  2. Patricia Williamson (grzech: złość)
  3. Eric Sweet (grzech: zazdrość)
  4. Fabian Rutter (grzech: duma)
  5. Alfie Lewis (grzech: gniew)

Jak do tego doszło?Edytuj

Victorredeyes

Victor jest pierwszym grzesznikiem, grzesznikiem chciwości

Victor Rodenmaar Jr.Edytuj

Złapany przez: Robert Frobisher-Smythe
Kiedy Victor udał się do stróżówki, dowiedział się, że Frobisher żyje. Powiedział mu, że Caroline Denby jest kłamcą i oszustką i powiedział, że razem mogą dokonać wielkich rzeczy. Kiedy Robert zapytał, czy jest chciwy, Rodenmaar powiedział, że tak. Wtedy podstępem został wepchnięty do sarkofagu i zmieniony w grzesznika. Jego osobowość nie zmieniła się wtedy jakoś specjalnie, gdyż był już zły wcześniej.

Patricia WilliamsonEdytuj

P sinner

Patricia jest drugim grzesznikiem, grzesznikiem złości

Złapana przez: Caroline Denby
Pani Denby obmyśliła plan, którego celem było wywarcie na Patricii wiary, że Eddie ją zdradza, i po długim procesie związanym z fałszywymi listami miłosnymi i wiadomościami Patricia wreszcie uwierzyła w to i była zazdrosna. Będąc grzesznikiem udawała, że jest normalna, chcąc sprowadzić do Frobishera KT i z niej zrobić kolejnego grzesznika.

Eric SweetEdytuj

Cap520

Pan Sweet jest trzecim grzesznikiem, grzesznikiem zazdrości

Złapany przez: Victor Rodenmaar Jr. i Caroline Denby
Pan Sweet był zazdrosny, kiedy Victor i Denby spędzali coraz więcej czasu razem bez niego. Chcąc zrobić z niego grzesznika oszukali go i zwabili do stróżówki mówiąc o wspólnym obiedzie. Jako grzesznik był znacznie bardziej surowy i niesprawiedliwy niż normalnie.

Fabian RutterEdytuj

Cap534

Czwarty grzesznik, grzesznik dumy

Złapany przez: Robert Frobisher-Smythe
Robert podstępem zwabił Fabiana udając, że jest chory i potrzebuje pomocy. Fabian dał się nabrać, a Robert Frobisher-Smythe obiecał mu, że zostanie jego zastępcą i zdradzi mu jego sekrety. Gdy wydało się, że to pułapka, Fabian próbował uciekać, ale Robert zaśmiał się, że "powinien się wstydzić", ale Fabian odpowiedział, że jest dumny. Został wepchnięty do sarkofagu przez pana Sweeta.

Alfie LewisEdytuj

Alfie is a sinner

Alfie, grzesznik gniewu

Złapany przez: Robert Frobisher-Smythe, Victor Rodenmaar Jr. i Caroline Denby
Alfie próbował uzyskać swój artefakt, kiedy Frobisher złapał go w kominie. Zmieniono go w grzesznika, gdy Frobisher groził uchwyceniem Willow, przez co Alfie stał się wściekły i został wrzucony do sarkofagu przez Denby i Victora.

Inni grzesznicyEdytuj

Gdy pięciu grzeszników zostało złapanych, Ammut przybyła z zaświatów, ale nie mogła opuścić budynku bramnego. Powiedziała Robertowi, że potrzebuje do tego więcej grzeszników i dała mu książkę, dzięki której zmieniał ludzi w bezduszne istoty. Zmienił w grzeszników uczniów (oprócz Willow, bo miała klucz ochronny, ale później i tak stała się grzesznikiem).

CiekawostkiEdytuj

  • Frobisher próbował zmienić Eddiego w grzesznika gniewu i nawet miał go w sarkofagu, ale nie udało mu się, gdyż Miller nie został rozzłoszczony, a tylko udawał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki