FANDOM

Odcinek 60

Pocałunek Niny i Fabiana

Fabina (Fabian/Nina) jest nazwą jednego ze związków miłosnych w serialu Tajemnice domu Anubisa, między Niną Martin a Fabianem Rutterem. Parą zostali dopiero pod koniec serii pierwszej. Obecnie są najlepszymi przyjaciółmi.

HistoriaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Gdy Nina przybyła do Domu Anubisa, wszyscy traktowali ją z pewnym dystansem... poza Fabianem. Bo tylko on się z nią zakolegował. Razem przez pierwsze odcinki badali sprawę tajemnicy ich domu. Amber w końcu zaczęła podejrzewać, że wymykają się po nocach na randki (kilka razy ich przyłapała). Fabian, jak i Nina są założycielami "Sibuny", jak i najlepszymi przyjaciółmi. Pod koniec pierwszej serii za sprawą Amber i Mary, ma odbyć się bal semestralny. Fabian chce zaprosić Ninę, jednak jego nieśmiałość mu przeszkadza... to idzie w obie strony. Nina ma takie same plany wobec kumpla, jednak wstydzi się je zrealizować. Ostatecznie parą zostają, całując się na balu semestralnym, jako król i królowa.

Sezon 2Edytuj

W drugim sezonie zrywają ze sobą z powodu nieporozumienia i myślą, że lepiej będzie jak zostaną tylko przyjaciółmi. Reszta sezonu pokazała, że wciąż czują coś do siebie, nawet po zerwaniu. W finale drugiego sezonu Fabian powiedział, iż to była zła decyzja i że Nina to jego wybrana. Następnie pocałowali się i wrócili do siebie.

Sezon 3Edytuj

Reaction

Reakcja Fabiana na list Niny

Trzeci sezon nastał... Niny nie ma. Zrozpaczony Fabian szuka powodu, dla którego jego ukochana nie wróciła do domu Anubisa. Odkrywa list, który Nina wysłała do Eddiego... I Fabes posądza chłopaka o romans z Wybraną! Na szczęście wszystko się wyjaśnia - Nina odkryła, że Wybrana i Osirian nie mogą być razem w tym samym miejscu. Dziewczyna wytłumaczyła Fabianowi, że zostaje w Ameryce i zakończyła ich związek, jednak nadal są przyjaciółmi.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Są jedną z par, które wspólnie mają najwięcej romantycznych scen.
  • Brad Kavanagh napisał piosenkę "You I see" i powiedział, że może to być piosenka, którą Fabian śpiewał Ninie. Właśnie dlatego ta piosenka została napisana.
  • Nathalia powiedziała, że dziwnie jest całować Brada, bo są tak dobrymi przyjaciółmi.
  • Fabina była czołową parą w pierwszym sezonie.

Zobacz teżEdytuj

Pairingi
Główne pairingi
AmfieFabinaJabianJaraJeroyMabianMickberMickraPeddieWalfieWillome
Poboczne pairingi
AddieAlbianAlddieAlfickAmaraAmoyAmsonBatriciaCerinDerinEdiaEdromeErddieFabiciaFamberFeddieFeromeGilberJabinaJamberJarillowJeddieJelfieJerinaJinaJollowJoppyJoyfieJoytriciaKabianKalfieKatriciaKeddieKillowKobertKoyMalfieMarillowMarilloyMatriciaMayMeddieMickbianMicktriciaMinaMoppyMoyNalfieNamberNaraNarahNeddiePalfiePamberPasonPatrinaPatromePifiePiptriciaTrasperTrutorVarahVictelynVicteraVillowVorbierreWabianWalfieWamberWatriciaWeddieWilloline
Realne pairingi
AlexelyBalexBasieBradeBralexBrathaliaEugadeEugeanaJadekelyJasieJobbyKlarexKlasieTalex

Więcej z Fandomu

Losowa wiki