FANDOM

Dollhouse.png

Domek dla lalek

Domek dla lalek to replika Domu Anubisa. Dawał Sibunie wskazówki dotyczące zagadek w tunelach pod domem.

HistoriaEdytuj

Początkowo replika domu była "zabawką" Sary, za czasów jej dzieciństwa. Dziewczynka - by Victor go nie znalazł - ukryła "skarb" na strychu, wśród innych pamiątkowych przedmiotów. Teraz, gdy minęło już ponad osiemdziesiąt lat, domek został odnaleziony przez młodych mieszkańców domu Anubisa. Pierwsza zauważyła go Amber, która od czasów wczesnego dzieciństwa chciała mieć podobną zabawkę. Przez kilka kolejnych dni, replika pozostawała na strychu. Gdy Trudy chciała wyrzucić wszystkie niepotrzebne rzeczy, wśród nich właśnie ona się znalazła. Alfie - poszukując prezentu dla Amber - zabrał przedmiot na chwilę przez przyjazdem śmieciarki. Z czasem okazało się, że to nie jest zwyczajna zabawka - dawała ona Sibunie wskazówki dotyczące drogi do Maski Anubisa, m.in. mapę tuneli.

W późniejszym czasie Sibuna utraciła go, gdyż Jerome - który pomagał Jasperowi - ukradł go i oddał Zbieraczowi. Nie udało się go odzyskać. Ostatecznie Alfie - uwalniając Sibunę i Trudy - niszczy przypadkowo replikę.

WskazówkiEdytuj

InsideTheAnubisDollHouse.jpg

Domek daje wskazówki

Domek dla lalek dał Sibunie następujące wskazówki:
  • "dał" im mapę z tunelami tajemnego korytarza, prowadzącego do Maski Anubisa,
  • za pomocą pęknięcia w kształcie piramidy podpowiedział, jak należy ułożyć tajemniczą kostkę, będącą kluczem do kolejnego pomieszczenia,
  • podał grupie prawidłową kolejność w grze w klasy,
  • podpowiedział w zagadce z pająkami,
  • przekazał informację o pieśni Hathor do jednego z wyzwań,
  • przenosił odpowiednio figurki, ukazując miejsca właściwych reflektorów,
  • ukazał miejsce z zasadami gry w Senet.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki