FANDOM

Cassie Tate

Ytjey.jpg
Informacje
Płeć Kobieta
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Brązowe
Adres Dom Anubisa
Zawód Uczennica
Pseudonim Nowa Patricia Williamson

Cas Cass

Rodzina i przyjaciele
Przyjaciele Erin Blakewood

Dexter Lloyd

Związki Jerome Clarke (zauroczenie)

Alfie Lewis (zauroczenie) Eddie Miller (zauroczenie)

Produkcja
Debiut The Touchstone of Ra
Aktor Roxy Fitzgerald
Dubbing Marta Kurzak
Cassie Tate -jest nową w filmie The Touchstone of Ra. Jest uczennicą pierwszego roku i domownikiem Domu Anubisa po tym jak absolwenci skończyli szkołę. W filmie wraz z Erin Blakewood i Dexterem Lloydem odkrywają tajemnice domu Anubisa ,a następnie dołączają do Sibuny. Jest najlepszą przyjaciółką Erin oraz znajomą Dextera.

Osobowość Edytuj

Cassie uwielbia modę. Gdy rozpakowuje się w pokoju w domu Anubisa ma tam bardzo dużo ubrań większość z nich wydają się bardzo dziewczęce i drogie. Można powiedzieć ,że bardzo przypomina Amber ma bardzo dużo ubrań oraz to samo łóżko na ,którym spała Amber za czasu gdy dzieliła pokój z Marą. Również Cassie wydaje się podobnie jak Amber zainteresowana chłopcami. Być może scenarzyście na kreowaniu tej postaci kreowali się Amber oraz stereotypową blondynką. Cassie również strasznie flirtuje dlatego ,że podrywała prawie wszystkich chłopaków z Domu Anubisa, a Jerome'a, Alfie'go i Eddie'go zaprosiła na randki.

Relacje Edytuj

Erin Blakewood Edytuj

(Nieznany - obecnie, najlepsze przyjaciółki)

Erin i Cassie były w tym samym gimnazjum przed przeniesieniem do obecnej szkoły. Podczas przenoszenia się do Domu Anubisa wydaje się ,że dzielą wspólny pokój. Podczas blokady Piramidy Ra w piwnicy chowają się razem pod stołem. Możliwe jest ,że Cassie i Erin są bardzo różne Erin jest inteligentna i dobra w szkole jak Mara. Można to zobaczyć podczas wieszania w swoim nowym pokoju plakatów okresowych pierwiastków. Cassie ma bardzo dużo ubrań i wydaje się bardzo dziewczęca.

Dexter Lloyd Edytuj

(Nieznany - obecnie, znajomi)

Cassie i Dexter byli w tym samym gimnazjum przed przeniesieniem do liceum. Gdy Erin mówi swojej najlepszej przyjaciółce ,że zakochała się w Dexter'ze ona mówi jej ,że chłopak jest obrzydliwy. Ponadto nie wydają się być przyjaciółmi dlatego ,że Cassie uważa go za obrzydliwego i denerwującego.

Jerome Clark Edytuj

(Sezon 3 - obecnie, zauroczenie)

Podczas podróży do muzeum Cassie przyznaje się Erin ,że Jerome jej się podoba. Próbuje z nim flirtować ale podchodzi do nich Joy i Patricia mówiąc nim ,że to one są tutaj starsze.

Eddie Miller Edytuj

(Sezon 3 - obecnie, możliwe zauroczenie)

Kiedy Cassie widzi jak Eddie wraz z Sophie wchodzą do muzeum nie kryje zdenerwowania, że ona już podrywa Eddie'go, potem mówi Patrz ta nowa dziewczyna już chce mi zabrać Amerykanina.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest bardzo podobna do Amber dlatego ,że interesuje się modą, tańcem i podrywaniem chłopaków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki