FANDOM

Tumblr m0bs4iDPSE1r95w7yo3 250

Amber i Alfie wybierają się na bal

Amfie (Amber/Alfie) jest nazwą jednego z przyjacielskich/miłosnych związków w serialu Tajemnice domu Anubisa, między Amber Millington a Alfiem Lewisem.

HistoriaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Lewis od zawsze był zakochany w pannie Millington, ta jednak miała chłopaka, Micka. Na początku pierwszej serii Jerome zaplanował intrygę, żeby oczywiście skorzystać na aferze. W jednym z odcinków pomógł Alfiemu w ułożeniu wiadomości dla Amber z piankowych literek. Jednak gdy jego przyjaciel wyszedł, Clarke zjadł literkę "A"- która miała być znakiem, od kogo to wiadomość. Nastolatka zauważyła piankowe literki na swoim łóżku. Myślała, iż to Mick chce się z nią spotkać i ją przeprosić, gdyż ostatnio nie układało się między nimi najlepiej. Cały dzień szykowała się na randkę i poszła na miejsce spotkania, gdzie zastała Alfiego. Biedny chłopak... Lepiej nie wiedzieć, jak potoczyła się sprawa w pralni.

W szkole zaś, Jerome wyłudził od przyjaciela 20 funtów, mówiąc iż rozdzieli Micka i Amber na zawsze. Oczywiście nie udało mu się to, jednak ktoś inny załatwił to za niego - Mara Jaffray, która od jakiegoś czasu podkochiwała się w Micku. Gdy Alfie dołączył do Sibuny, jego relacje z Amber znacznie się poprawiły, np. brali udział w wyścigach w śpiworach podczas grasowania myszy w Domu Anubisa. Jerome zrobił Amber okropny dowcip pod koniec serii. Miał odbyć się bal semestralny, w który panna Millington z Marą bardzo się angażowały. Dziewczyna zamówiła piękną sukienkę. Jerome podmienił prawdziwą na ubranko dla lalki. Alfie skorzystał z tej okazji i wręczył prawdziwe ubranie Amber, zapraszając ją na bal. Amber się zgodziła!

Sezon 2Edytuj

W 2 sezonie Alfie był zdeterminowany, aby Amber z nim chodziła. Udało mu się to dzięki spełnieniu trzech życzeń. Gdy doszła Piper, Alfie zauroczył się nią. Była w niewielu odcinkach, ale jak wyjeżdżała to obiecała Alfiemu, że się jeszcze spotkają. Wtedy to Amber zaczęła być zazdrosna. Na koniec 2 sezonu i wracają do siebie.

Amber is bye

Alfie żegna się z Amber

Sezon 3Edytuj

Na początku trzeciego sezonu Alfie dowiedział się, że Amber ma dylemat - chciała wyjechać do szkoły mody, równocześnie nie tracąc przyjaciół. Podstępami próbował wybić z głowy ukochanej myśl o wyjeździe, ale w końcu dotarło do niego, że jeżeli naprawdę ją kocha, da jej odejść. Podczas pożegnania z panną Millington chłopak był szczególnie zasmucony.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Inna nazwa tego związku to Alber/Alfer.

Zobacz teżEdytuj

Pairingi
Główne pairingi
AmfieFabinaJabianJaraJeroyMabianMickberMickraPeddieWalfieWillome
Poboczne pairingi
AddieAlbianAlddieAlfickAmaraAmoyAmsonBatriciaCerinDerinEdiaEdromeErddieFabiciaFamberFeddieFeromeGilberJabinaJamberJarillowJeddieJelfieJerinaJinaJollowJoppyJoyfieJoytriciaKabianKalfieKatriciaKeddieKillowKobertKoyMalfieMarillowMarilloyMatriciaMayMeddieMickbianMicktriciaMinaMoppyMoyNalfieNamberNaraNarahNeddiePalfiePamberPasonPatrinaPatromePifiePiptriciaTrasperTrutorVarahVictelynVicteraVillowVorbierreWabianWalfieWamberWatriciaWeddieWilloline
Realne pairingi
AlexelyBalexBasieBradeBralexBrathaliaEugadeEugeanaJadekelyJasieJobbyKlarexKlasieTalex

Więcej z Fandomu

Losowa wiki