FANDOM

Amber Millington

Amber.png
Informacje
Płeć Kobieta
Wiek 18 lat
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Niebieski
Zawód Uczeń
Pseudonim Ambs
Rodzina i przyjaciele
Rodzina Pan Millington (ojciec)
Przyjaciele Nina Martin
Fabian Rutter
Eddie Miller
Patricia Williamson
Jerome Clarke
Alfie Lewis
Piper Williamson
Joy Mercer
Mara Jaffray
Mick Campbell
KT Rush
Willow Jenks
Związki Mick Campbell (ex-chłopak)
Alfie Lewis (ex-chłopak)
Wrogowie Rufus Zeno
Senkhara
Victor Rodenmaar Junior
Produkcja
Debiut House of Secrets
Aktor Ana Mulvoy Ten
Dubbing Zofia Zborowska
Śniło mi się, że robiłam zakupy dla Lady Gagi i płaciła mi salami.
Światła, kamera, Amber!

Amber Millington to główna bohaterka serialu Tajemnice domu Anubisa. Był mieszkańcem Domu Anubisa. Jest najlepszą przyjaciółką Niny Martin i Fabiana Ruttera i to właśnie z nimi założyła Sibunę. Jest ex-dziewczyną Micka Campbella, z którym obecnie tylko się przyjaźni. Zaczęła spotykać się z Alfiem Lewisem, z którym zerwała, gdy opuściła Dom Anubisa dla szkoły mody..

HistoriaEdytuj

Amber Millington mieszkała w Domu Anubisa długo przed przybyciem Niny. Patricia była pierwszą osobą, którą Amber spotkała w akademiku. Poznały się, gdy miały jedenaście lat..

Poznajemy ją jako typową córeczkę tatusia, która pochodzi z bogatej rodziny. Jednak później okazuje się osobą miłą, której można zaufać. Gdy Nina przyjechała do akademika, mało osób darzyło ją sympatią. Amber jakoś nie wydawała się wtedy przyjaźnie nastawiona.

Po nieszczęśliwym wypadku z fałszywą inicjacją, która zakończyła się zamknięciem Amerykanki na strychu, Amber wraz z Fabianem wyruszyła pomóc Ninie, która zdążyła się sama wydostać. Dziewczyny jednak trochę bardziej się zżyły, a Brytyjka przestała robić jej wyrzuty o miejsce przy stole, o co sprzeczały się w pierwszym odcinku. W końcu zostały najlepszymi przyjaciółkami, gdy Amber zamieniła się pokojami z Patricią.

Jest jedną z trzech pierwszych członków Sibuny (razem z Niną i Fabianem), to ona wymyśliła tę nazwę i gest dłoni.

Chodziła z Mickiem, jednak rozstali się, ponieważ dziewczyna miała dużo obowiązków w "Sibunie", a Campbell zakochał się w Marze, która niegdyś była jej najlepszą przyjaciółką. Później to stanowisko zajęła Nina. W drugiej serii chodzi z Alfiem, którego wcześniej odpychała.

549230 571842752845831 1853529881 n.png

Pożegnanie Amber

Amber pojawia się w trzecim sezonie, jednak nie na długo. Na początku serii obchodziła urodziny. W odcinku House of Unity przenosi się do szkoły mody w Nowym Jorku, a zarazem opuszcza Dom Anubisa. Amber, żegnając się, mówi wszystkim o tym, co planuje Victor, Sweet oraz nowa nauczycielka, Denby. Opowiada także o specjalnej ceremonii mającej na celu obudzić ojca Sary. Następnie prosi resztę o to, by wznowili Sibunę. Wszyscy ustalają, że Eddie zastąpi Ninę w roli dowódcy, po czym Amber mówi, że na nią już pora, i wszyscy żegnają ją wielkim uściskiem.

WyglądEdytuj

Amber jest piękną, młodą dziewczyną o blond włosach i niebieskich oczach. Ma cerę jasną jak u lalki, na której często pojawiają się rumieńce. Umielbia ubrania, dlatego też jej garderoba zmienia się co chwilę. Jej mundurek składa się z ciemnej spódniczki, szarych pończoch z czerwonymi kokardkami, białej koszuli z czerwonym krawatem i bordowej marynarki.

Osobowość i cechy charakteruEdytuj

Panna Millington lubi chłopaków, makijaż, zakupy, ubrania. Amber jest osobą miłą i godną zaufania. Jest przyjacielska i kocha, gdy cała uwaga jest jej poświęcona, lecz nade wszystko uwielbia modę. Zwykle zachowuje się jak stereotypowa "głupia blondynka", ale jest mądrzejsza niż wszyscy myślą. To ona najczęściej wpada na najlepsze pomysły.

Relacje z innymiEdytuj

Mick CampbellEdytuj

(???-obecnie; były chłopak, dobry przyjaciel)

Mickber1.png

Mick z Amber

Na początku Amber i Mick chodzili ze sobą, lecz później zerwali, gdyż dziewczyna nie miała czasu dla niego z powodu Sibuny, a Mick znalazł sobie nową dziewczynę, Marę. Obecnie są przyjaciółmi.
Zobacz: Mickber

Alfie LewisEdytuj

(???-obecnie; były chłopak)
Alfie był zakochany po uszy w Amber. W końcu Amber zrobiła mu test, czy może być jej chłopakiem. Alfie zdał ten test i został jej partnerem. Potem Alfie próbował z nią zerwać, lecz Amber się nie zgadzała. W końcu sama z nim zerwała. W finale drugiego sezonu wracają do siebie.
Zobacz: Amfie

Mara JaffrayEdytuj

(???-obecnie; przyjaciółka)
Kiedyś Amber i Mara były najlepszymi przyjaciółkami. Lecz gdy Mara została chłopakiem Micka, Amber wyniosła się od Mary do Niny. Kiedy Mick wyjechał, znów zostały przyjaciółkami, lecz już nie tak dobrymi jak na początku.
Zobacz: Amara

Nina MartinEdytuj

(2011-obecnie; najlepsza przyjaciółka; lokatorka)
Amber na początku za bardzo nie lubiła Niny, gdyż ta usiadła na jej krześle podczas śniadania. Lecz później zaczeły się przyjaźnić i razem z Fabianem założyły Sibunę.
Zobacz: Namber

Patricia WilliamsonEdytuj

(2006-obecnie; przyjaciółka)
Patricia była pierwszą osobą, którą Amber poznała w Domu Anubisa. Poznały się, gdy miały jedenaście lat. Obecnie Amber i Patricia są przyjaciółkami.
Zobacz: Pamber

Fabian RutterEdytuj

(???-obecnie; najlepszy przyjaciel)
Amber wydaje się być bardzo blisko Fabiana. Są razem w Sibunie. Amber naprawdę chce, by Nina i Fabian wrócili do siebie i wspiera ich jako parę.
Zobacz: Famber

Joy MercerEdytuj

(???-obecnie; przyjaciółka)

Hoa1.jpg

Amber i Joy

Amber i Joy nie są tak blisko, głównie dlatego, że Amber jest na stronie Niny w "rywalizacji" z Joy o Fabiana. Jednak są przyjaciółkami.
Zobacz: Amoy

Jerome ClarkeEdytuj

(???-obecnie; przyjaciel)
Amber uważa, że Jerome jest głupi, jednak są przyjaciółmi.
Zobacz: Jamber

Eddie MillerEdytuj

(2012-obecnie; przyjaciel)
Amber rzadko rozmawia z Eddiem, jednak są przyjaciółmi.
Zobacz: Addie

Willow JenksEdytuj

(2013-obecnie; przyjaciółka)
Willow ubóstwia Amber. Chce być taka sama jak ona i naśladuje ją. Nawet nosi jej ubrania. Gdy Amber wyprowadziła się, Willow zajęła jej miejsce w Domu Anubisa. Specjalnie na jej cześć znosiła żałobę, że odeszła.
Zobacz: Wamber

CiekawostkiEdytuj

Tumblr ljqbjvxoGv1qhod15o1 500.png

Amber - królowa mody

  • W swojej części sypialni ma na ścianie plakat "Zachowaj spokój i kup buty" (ang. "Keep Calm and Buy Shoes"), ze znanej wszystkim serii "Keep Calm...".
  • Jest fanką Justina Biebera, Lady Gagi oraz postaci sagi "Zmierzch" (ang. "Twilight"), Jacoba Blacka.
  • Ma uczulenie na maliny - po ich zjedzeniu na jej twarzy pojawia się widoczna wysypka.
  • Jest prawdziwą fanką "Fabiny".
  • Gdy miała trzynaście lat, wygrała konkurs gry w ping-pong'a.
  • Uważa siebie za "randkowe guru" Niny.
  • Twierdzi, iż jej ojciec ma anielski głos.
  • Najdłużej z Domu Anubisa zna Patricię - poznały się, gdy miały jedenaście lat.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki