FANDOM

Ade Rutter

Uncle Ade.jpg
Informacje
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Brązowe
Kolor oczu Brązowe
Zawód prowadzi Antykwariat
Rodzina i przyjaciele
Rodzina Fabian Rutter
Przyjaciele Trudy Rehmann

Nina Martin

Związki Trudy Rehmann (zauroczenie)
Produkcja
Debiut House of Discovery
Aktor Simon Chandler
Dubbing Janusz Wituch

Ade Rutter- jest wujkiem Fabiana, posiada i prowadzi sklep z antykami, który znajduje się bardzo blisko szkoły.

Historia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Pracuje w sklepie z antykami blisko w szkole. Według Fabiana robi najlepszą lemoniadę. Na początku uznał, że Nina jest dziewczyną Fabiana. Występuje w odcinkach House of Discovery i House of Drama. Nina i Fabian przyszli do niego aby dowiedzieć się coś o układance ,którą znaleźli na strychu. Z ważywszy na to, że posiada sklep z antykami bardzo interesuje się historią. Gdy młodzież odwiedziła Ade nie poznał swojego bratanka bo nie miał okularów. Zaproponował im posiłek. Wydaje się zainteresowany opowieściami o antykach pytając Ninę o układankę. W odcinku House of Drama pokazane jest jak flirtuje z Trudy oraz daje Fabianowi i Ninie książkę o starożytnym Egipcie. Podczas spektaklu siedział koło gospodyni domu Anubisa oraz ,że podaje jej chusteczkę ,gdy przy jednej ze scen zaczyna płakać.

Sezon 2 Edytuj

Podczas drugiego sezonu Fabian przychodzi do antykwariatu i jest zaskoczony gdy nie ma tam Ade. Zamiast niego antykwariat prowadzi ojciec chrzestny Ruttera, Jasper Choudhary. Jasper opowiedział Fabianowi ,że Ade jest na egipskich wykopaliskach i poprosił Jaspera aby prowadził za niego sklep.

Galeria Edytuj

Cały artykuł: Ade Rutter/Galeria

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki